;
coinex

سونی اکسپریا +Z3 درواقع همان سونی اکسپریا Z4 است؟

سونی اکسپریا Z3+ رسما پرده برداری شد، هنوز گفته هایی مبنی بر پرچمدار دیگری از این شرکت ژاپنی که به جای پرداختن به حاشیه، به راه اندازی مجدد برنامه زمانبندی 6 ماهه متعهد است، به گوش می رسد. در نگاه اول ممکن است پیشنهاد شود "Z3+" یک فبلت است، اما نه، این یک جایگزین مستقیم برای اکسپریا Z3 است، که دربرابر سامسونگ گلکسی S6، HTC One M9 و ال جی G4 قد علم کرده است.

سونی اکسپریا +Z3 رسما پرده برداری شد، هنوز گفته هایی مبنی بر پرچمدار دیگری از این شرکت ژاپنی که به جای پرداختن به حاشیه، به راه اندازی مجدد برنامه زمانبندی 6 ماهه متعهد است، به گوش می رسد.

در نگاه اول ممکن است پیشنهاد شود +Z3 یک فبلت است، اما نه، این یک جایگزین مستقیم برای اکسپریا Z3 است، که دربرابر سامسونگ گلکسی S6 و HTC One M9 و ال جی G4 قد علم کرده است.

در واقع این همان گوشی سونی اکسپریا Z4 است که اوایل امسال در ژاپن رونمایی شد، اما سونی حق تغییر نام را برای بقیه جهان داده است.

دلیل این امر این است که نام تجاری سونی در ژاپن انقدر بزرگ است که این ارتقا افزایشی به عنوان یک دستگاه کاملا جدید را می توان تصویب کرد. سونی اکسپریا Z3+ ورزشی دارای همان صفحه نمایش full HD 5.2 اینچی، دوربین پشتی 20.7 مگاپیکسلی و 3 گیگا بایت رم مانند Z3 است.

دلیل این امر این است که نام تجاری سونی در ژاپن انقدر بزرگ می باشد که این ارتقا افزایشی به عنوان یک دستگاه کاملا جدید را می توان تصویب کرد.

سونی اکسپریا +Z3 ورزشی دارای همان صفحه نمایش full HD 5.2 اینچی، دوربین پشتی 20.7 مگاپیکسلی و 3 گیگا بایت رم مانند Z3 است.

تفاوت های جزئی

در طراحی آن برخی تفاوت های جزئی وجود دارد. سونی اکسپریا +Z3 فقط 6.9 میلیمتر در مقایسه با Z3 که 7.3 میلیمتر است ضخامت دارد، در حالی که وزن آن از 152 گرم به 144 گرم کاهش یافته است.

ضد آب و ضد گرد و غبار باقی می ماند به عنوان نشانی نمادین زبان طراحی Omnibalance سونی است، و در زیر لوای سونی اکسپریا +Z3 با یک چیپ Snapdragon 810 قدرت می گیرد.

در طراحی آن برخی تفاوت های جزئی وجود دارد. اکسپریا Z3+ فقط 6.9 میلیمتر در مقایسه با Z3 که 7.3 میلیمتر است ضخامت دارد، در حالی که وزن آن از 152 گرم به 144 گرم کاهش یافته است. ضد آب و ضد گرد و غبار باقی می ماند به عنوان نشانی نمادین زبان طراحی Omnibalance سونی است، و در زیر لوای سونی اکسپریا Z3+ با یک چیپ Snapdragon 810 قدرت می گیرد.

اخبار خوبی برای طرفداران پورت وجود دارد، سوکت USB بر روی گوشی سونی اکسپریا +Z3 پوشیده نیست و بدون هیچ زحمتی شارژ می شود، در حالی که هنوز اعتبار ضد آب بودن خود را حفظ کرده است.

دوربین مدور جلویی به 5 مگا پیکسل ارتقا یافته است و هم اکنون مانند دوربین پشتی از حالت Sony Superior Auto بهره می برد.

اخبار خوبی برای طرفداران پورت وجود دارد، سوکت USB بر روی گوشی سونی اکسپریا Z3+ پوشیده نیست و بدون هیچ زحمتی شارژ می شود، در حالی که هنوز اعتبار ضد آب بودن خود را حفظ کرده است. دوربین مدور جلویی به 5 مگا پیکسل ارتقا یافته است و هم اکنون مانند دوربین پشتی از حالتSony Superior Auto بهره می برد.

سونی ادعا می کند اکسپریا +Z3 به کاربران عمر باتری دو روزه با توان 2900 میلی آمپر ساعتی ارائه می دهد، درحالی که یک ویژگی شارژ سریع ظاهرا به شما یک روز استفاده و تنها در عرض 45 دقیقه شارژ کردن، خواهد داد.

از نظر رنگ شما می توانید سیاه و سفید آن را تهیه کنید و رنگ های جدید آن شامل رنگ مسی و سبز یخی می باشد.

در سراسر جهان تاریخ رونمایی از سونی اکسپریا +Z3 در ژوئن 2015 تعیین شده است، اگرچه ما هنوز منتظر تعیین قیمت برای آن هستیم.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر