;
coinex

ویندوز 10 از 29 جولای در دسترس قرار خواهد گرفت

مایکروسافت اعلام کرد که ویندوز 10 از 29 جولای (7 مرداد) در دسترس قرار خواهد گرفت و همراه با آن امکان ارتقا رایگان برای کاربران ویندوز 7 و ویندوز 8.1 وجود خواهد داشت.

مایکروسافت اعلام کرد که ویندوز 10 از 29 جولای (7 مرداد) در دسترس قرار خواهد گرفت و همراه با آن امکان ارتقا رایگان برای کاربران ویندوز 7 و ویندوز 8.1 وجود خواهد داشت.

“از 29ام جولای شما می توانید ویندوز 10 را با پیشنهادِ امکان ارتقا رایگان برای کامپیوترها و تبلت هایتان دریافت نمایید. اگر شما یک دستگاه جدید که ویندوز 8.1 را اجرا می کند خریداری نمایید، ارتقا به ویندوز 10 برای شما در دسترس خواهد بود و بسیاری از فروشگاه های خرده فروشی دستگاهتان را به ویندوز 10 ارتقا خواهند داد.”

"از 29ام جولای شما می توانید ویندوز 10 را با پیشنهادِ امکان ارتقا رایگان برای کامپیوترها و تبلت هایتان دریافت نمایید. اگر شما یک دستگاه جدید که ویندوز 8.1 را اجرا می کند خریداری نمایید، ارتقا به ویندوز 10 برای شما در دسترس خواهد بود و بسیاری از فروشگاه های خرده فروشی دستگاهتان را به ویندوز 10 ارتقا خواهند داد."

کاربران ویندوز 7 و 8.1 تقریبا شروع به درخواست کرده اند تا نسخه ویندوز 10 رایگان خود را رزرو نمایند، این امر با یک آپدیت (KB3035583) برای آن نسخه هایی از ویندوز که به شما اجازه ثبت نام کردن را می دهد همراه است و در آینده، هرگاه که ویندوز 10 برای دانلود در دسترس قرار گرفت به شما اطلاع می دهد.

ما تمامی سعی خود را کردیم که آخرین اخبار مربوط به ویندوز 10 را پوشش دهیم و در ادامه نیز به طور مختصر ویژگی های اصلی اضافه شده به ویندوز 10 را بر می شماریم.

ویندوز 10 یک دستیار شخصی واقعی در کورتانا، یک مرورگر کاملا جدید به نام مایکروسافت اج، برنامه های جامع آفیس از جمله برنامه Xbox جامع، به ارمغان خواهد آورد. ویندوز Continuum به دستگاه ها اجازه خواهد داد تا تا از یک شکل به شکلی دیگر تبدیل شوند و انتقالی هموار و روان را از تبلت به کامپیوترتان و بالعکس فراهم می کند، همچنین به گوشی ویندوز 10 شما اجازه می دهد که مانند یک کامپیوتر عمل کند.

اگرچه هنوز اطلاعات زیادی از Windows Hello در دسترس نیست (هنوز در آخرین نسخه اینسایدر نیز غیر فعال می باشد)، مایکروسافت گفت که این برنامه

“… به شما توسط اسمتان و با یک لبخند، خوش آمد خواهد گفت، اجازه می دهد که بدون یک رمز عبور و فراهم آوردن یک نمونه، وارد شوید و به دستگاه های ویندوز 10 خود با امنیت بیشتری وارد شوید. با Windows Hello، احراز هویت بیومتریک با استفاده از چهره شما، iris یا اثر انگشت آسان می باشد.”

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر