;
coinex

آخرین اخبار کنفرانس iBridge برلین ، روز اول

اخبار کنفرانس iBridge برلین را می توانید در اینجا شاهد باشید، این اخبار را از توییت های کنفرانس iBridge و همچنین پخش زنده این رویداد از سایت کنفرانس iBridges.org تهیه و تدارک می بینیم:

کنفرانس iBridge تا دقایقی دیگر شروع خواهد شد

ساعت 9:40 : مریم خسروانی دومین کنفرانس iBridge رو شروع کرد.

پروفسور زاهدی از دانشگاه برکلی سخنرانی خودش رو آغاز کرد. پروفسور زاهدی افراد اصلی برگزاری این کنفرانس رو معرفی می کنن. روحا ریحانی از 8 ماه گذشته نماینده کنفرانس در برلین بوده است، علی زواشکیانی فعالیت های ایرانی را مدیریت می کرده است. کامران الهیان از آمریکا. دکتری یحیی تابش از دانشگاه صنعتی شریف که دانشجویان و متخصصان زیادی رو تربیت کرده. دکتر زاهدی درباره دانشگاه برکلی و کارآفرینی در میان دانشجویان و متخصصان این دانشگاه صحبت می کنن. پروفسور زاهدی اضافه کرد که در سال گذشته دانشگاه کالیفرنیا برکلی استارتاپ های بیشتری رو به وجود آورده.

ساعت 9:45 : پروفسور زاهدی از دانشگاه برکلی سخنرانی خودش رو آغاز کرد. پروفسور زاهدی افراد اصلی برگزاری این کنفرانس رو معرفی می کنن. روحا ریحانی از 8 ماه گذشته نماینده کنفرانس در برلین بوده است، علی زواشکیانی فعالیت های ایرانی را مدیریت می کرده است. کامران الهیان از آمریکا. دکتری یحیی تابش از دانشگاه صنعتی شریف که دانشجویان و متخصصان زیادی رو تربیت کرده. دکتر زاهدی درباره دانشگاه برکلی و کارآفرینی در میان دانشجویان و متخصصان این دانشگاه صحبت می کنن. پروفسور زاهدی اضافه کرد که در سال گذشته دانشگاه کالیفرنیا برکلی استارتاپ های بیشتری رو به وجود آورده.

.

در ادامه ویدیویی که درباره تلاش 200 نفر از داوطلبانی که برای کنفرانس زحمت کشیدن رو پخش می کنن

.

امیر زرکش تاکید داره که جوون ترین عضو تیم هست. ایشون یکی از بهترین کارآفرینان هستند.

.

در کلیپ تهیه شده، داوطلبان درباره کنفرانس و انگیزه هاشون برای داوطلب شدن صحبت می کنن.

.

مریم خسروانی از شرکت کنندگان خواست تمامی داوطلبان و تیم برگزاری رو تشویق کنن.

معرفی هم بنیان گذار iBridge - کامران الهیان. کامران الهیان با هیجان سخنرانی اش رو آغاز کرد. الهیان: "ما همه کارآفرین هستیم و بی توجه به کشوری که از اون به اینجا اومدیم، می خوایم با هم کار کنیم." "دنیا تبدیل به روستای ما خواهد شد (The world become our village)". الهیان پرزنتیشینی را انتخاب کرده که در سال 1993 ارایه کرده است که در اون زمان درباره تکنولوژی چه تخمینی زده است. الهیان: "حالا بعد از 20 سال دوباره می خوایم درباره mega trends صحبت کنیم." "باید موج رو بشناسیم" "اولین مورد: انرژی است که می خواد رایگان بشه" الهیان افزود (به نقل از توییت ITIRAN): "اگر بتوانیم موج های بزرگ را بشناسیم می توانیم خوب روی آن حرکت کنیم" "مورد بعدی broadband هستش که می خواد رایگان بشه" "به عنوان کارآفرین ما کاری رو انجام می دیم که همه انسان ها نفع ببرن"

ساعت 10:05 : معرفی هم بنیان گذار iBridge – کامران الهیان. کامران الهیان با هیجان سخنرانی اش رو آغاز کرد. الهیان: “ما همه کارآفرین هستیم و بی توجه به کشوری که از اون به اینجا اومدیم، می خوایم با هم کار کنیم.” “دنیا تبدیل به روستای ما خواهد شد (The world become our village)”. الهیان پرزنتیشینی را انتخاب کرده که در سال 1993 ارایه کرده است که در اون زمان درباره تکنولوژی چه تخمینی زده است. الهیان: “حالا بعد از 20 سال دوباره می خوایم درباره mega trends صحبت کنیم.” “باید موج رو بشناسیم” “اولین مورد: انرژی است که می خواد رایگان بشه” الهیان افزود (به نقل از توییت ITIRAN): “اگر بتوانیم موج های بزرگ را بشناسیم می توانیم خوب روی آن حرکت کنیم” “مورد بعدی broadband هستش که می خواد رایگان بشه” “به عنوان کارآفرین ما کاری رو انجام می دیم که همه انسان ها نفع ببرن”

دیوید می گوید "تحولی که در دنیای ارتباطات به وجود آمده، شرایط را برای موفقیت استارتاپ ها بسیار ایده آل کرده است." دیوید: "راه اندازی استارتاپ یک مسیر مستقیم نیست. شما پیچ و خم های زیادی خواهید داشت." "من به عنوان یک سرمایه گذار به دنبال یک بیزنس پلن جذاب نیستم، من به دنبال محصولی می گردم که برای مردم کارایی داشته باشد."

سخنران بعدی Dave McClure هست.

ساعت 10:30 : (به نقل از توییت Digiato) دیوید می گوید “تحولی که در دنیای ارتباطات به وجود آمده، شرایط را برای موفقیت استارتاپ ها بسیار ایده آل کرده است.” دیوید: “راه اندازی استارتاپ یک مسیر مستقیم نیست. شما پیچ و خم های زیادی خواهید داشت.” “من به عنوان یک سرمایه گذار به دنبال یک بیزنس پلن جذاب نیستم، من به دنبال محصولی می گردم که برای مردم کارایی داشته باشد.”

می توانید اسلایدهای Dave McClure را در پایین مشاهده فرمایید

 

.

ساعت 11:10 : اولین تایم استراحت کنفرانس

اولین تایم استراحت کنفرانس

.

ساعت 11:40 : حمید بیگلری سخنرانی خودش را آغاز کرد. آقای بیگلری در مورد سناریو مشابه در مورد جمعیت در دهه ۱۹۹۰-۲۰۰۰ در آمریکا صحبت میکنه. (به نقل از توییت Digiato) بیگلری: “تا سال ۲۰۳۰ ما قادر خواهیم بود تمام اطلاعاتی که به آن ها نیاز داریم را بر روی لنز های چشمی دانلود کنیم.” “تا سال 2030 ما صفحات الکترونیکی قابل انعطاف خواهیم داشت و می تونیم اون ها رو تو جیبمون قرار بدیم و تاشون کنیم.”  “تا سال 2030 می تونیم با VR روی ماه راه بریم”

حمید بیگلری سخنرانی خودش را آغاز کرد.

.

ساعت 12:15 : حسام آرماندهی به عنوان اولین نفر از ایران، برای ارائه خودش روی سن رفت. آرماندهی سخنرانی خودش رو با صحبت درباره کافه بازار، دیوار و عدد شروع کرد. آرماندهی: “ما می خواهیم فرهنگ سازمانی سیلیکون ولی رو در ایران و در شرکتمون بسازیم.”

حسام آرماندهی برای ارائه خودش روی سن رفت. آرماندهی سخنرانی خودش رو با صحبت درباره کافه بازار، دیوار و عدد شروع کرد. آرماندهی: "ما می خواهیم فرهنگ سازمانی سیلیکون ولی رو در ایران بسازیم."

.

ساعت 12:25 : سخنران بعدی، فرشید هندی سخنرانی خودش رو آغاز کرد.

.

ساعت 12:35 : مهدی کشاورز که یک کارآفرین سریالی به حساب میاد و از جمله استارتاپ هاش می شه به فناپ اشاره کرد، به روی سن رفت و می خواد درباره تجربه اش از کارآفرینی در ایران صحبت کنه. کشاورز: “وقتی شرکت رشد می کنه، فرهنگ سازمانی استارتاپ هم دچار تغییر می شه.”

مهدی کشاورز که یک کارآفرین سریالی به حساب میاد و از جمله استارتاپ هاش می شه به فناپ اشاره کرد، به روی سن رفت و می خواد درباره تجربه اش از کارآفرینی در ایران صحبت کنه.

.

ساعت 12:50 : محسن ملایری مدیر و موسس اکسلریتور آواتک به روی سن رفت. ملایری: “سال 2015 نقطه اوجی برای استارتاپ های ایرانی خواهد بود.”

محسن ملایری مدیر و موسس اکسلریتور آواتک به روی سن رفت. ملایری: "سال 2015 نقطه اوجی برای استارتاپ های ایرانی خواهد بود."

.

بعد از breakout session دوم و صرف شام، در بخش سوم از روز اول کنفرانس (social impact)، نوبت به Stephan Chambers، Anne-Kathrin Kuhlemann و Sabri Saidam رسید.

ساعت 20:15 :

Chambers: “یک کارآفرین اجتماعی این جاه طلبی را در وجودش دارد که به عنوان هدف اصلی اش می خواهد که دنیا را تغییر دهد” “کارآفرینان در شرایط نا مطلوب شکوفا می شوند.”

Saidam: “یک کارآفرین اجتماعی در کسب و کاری از امید فعالیت می کند و باور خدمت به جامعه را در سر دارد” “ما برای صلاح بشریت اینجا جمع شده ایم.”

Kuhlemann: “شما باید یک نمونه اولیه آزمایشی داشته باشید تا چیزی که خلق و اختراع کرده اید را نشان دهد.”

Chambers: "یک کارآفرین اجتماعی این جاه طلبی را در وجودش دارد که به عنوان هدف اصلی اش می خواهد که دنیا را تغییر دهد" "کارآفرینان در شرایط نا مطلوب شکوفا می شوند."   Saidam: "یک کارآفرین اجتماعی در کسب و کاری از امید فعالیت می کند و باور خدمت به جامعه را در سر دارد" "ما برای صلاح بشریت اینجا جمع شده ایم."   Kuhlemann: "شما باید یک نمونه اولیه آزمایشی داشته باشید تا چیزی که خلق و اختراع کرده اید را نشان دهد."

.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر ما را در توییر دنبال کنید.


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر