;
coinex

چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری (INOTEX2015)

چهارمین دوره نمایشگاه فناوری و نوآوری (INOTEX2015) در تاریخ 19 الی 22 خرداد سال 1394 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران توسط پارک فناوری پردیس و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز همکاری های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برگزار می شود. بیش از 120 شرکت توانمند فناور از 20 کشور دنیا و 60 شرکت از ایران در این نمایشگاه آخرین دستاوردها و نوآوری های تکنولوژیک خود را به نمایش می­ گذارند.

چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری (INOTEX2015) در تاریخ 19 الی 22 خرداد سال 1394 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران توسط پارک فناوری پردیس و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز همکاری های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برگزار می شود. بیش از 120 شرکت توانمند فناور از 20 کشور دنیا و 60 شرکت از ایران در این نمایشگاه آخرین دستاوردها و نوآوری های تکنولوژیک خود را به نمایش می­ گذارند.

نمایشگاه بین ­المللی INOTEX در طول برگزاری سه دوره گذشته، میزبان شرکتهای معتبر فناور از کشورهائی همچون روسیه ، هند، کره‌جنوبی، آلمان، انگلیس، چین و ترکیه بوده و تفاهم نامه ­ها و قراردادهای بسیاری جهت انتقال فناوری بین شرکت های فناور به امضا رسیده ­است. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز تسهیلات ویژه مالی برای انتقال فناوری های مورد نیاز برای شرکتهای ایرانی درنظر گرفته است.

برای کلیه شرکتهای فناور توانمند خارجی در حوزه­های مختلف صنعتی و تجاری، جهت شرکت در نمایشگاه INOTEX2015 پکیج تخفیفی برای اقامت، ترانسفر، غرفه آرائی و غیره نیز در نظر گرفته شده ­است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام برای شرکت در نمایشگاه می توانید به سایت رسمی نمایشگاه به آدرس www.inotex.com مراجعه فرمائید.

.

منبع: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری 


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر