;
coinex

چگونه تشخیص دهید کسی شما را در واتساپ بلاک کرده است یا خیر

آیا مشکوک هستید که کسی شما را در واتس اپ بلاک کرده است؟ می توانید امتحان کنید. با چند ترفند ساده می توانید متوجه شوید کدام یک از کانتکت هایتان نمی خواهد از شما مطلبی دریافت کند.

در مقاله قبلی فهمیدید که چگونه در برابر تجسس دیگران در واتساپ از خودتان محافظت کنید، حال در اینجا به شما می گوییم که چگونه تشخیص دهید کسی شما را در واتساپ بلاک کرده است یا خیر.

آیا مشکوک هستید که کسی شما را در واتساپ بلاک کرده است ؟ می توانید امتحان کنید. با چند ترفند ساده می توانید متوجه شوید کدام یک از کانتکت هایتان نمی خواهد از شما مطلبی دریافت کند.

شما در واتساپ به شخصی پیامی ارسال می کنید ولی از او پاسخی دریافت نمی کنید؟ به علاوه شما نمی توانید ببینید که شخص مورد نظر برای آخرین بار چه زمانی انلاین بوده است. ممکن است او شما را بلاک کرده باشد.

روش هایی که برای یافتن دلیل این موضوع ارائه می شود 100 درصد قابل اطمینان نیستند، لیکن می توانید پی ببرید که آیا شخصی شما را عمدا از این سرویس پیامکی بیرون گذاشته است.

استمپ تاریخ

هنگامی که پنجره چت را باز می کنید تاریخ را در گوشه بالایی پنجره زیر عکس پروفایل می بینید. اگر حالت آنلاین را نبینید، معنی آن ممکن است این باشد که مخاطب در حال حاضر سرویس اینترنتی ندارد، یا اینکه واتساپ خود را برای مدت زمان طولانی باز نکرده است و یا اینکه شما را بلاک کرده است. برای افرادی که توسط شخصی بلاک شده باشند، حتی دیدن آخرین تاریخ آنلاین بودن کانتکتشان هم ممکن نیست.

یک عکس بیش از هزار کلمه می گوید

عکس پروفایل در واتساپ یکی از سر نخ هایی است که ممکن است به شما نشان دهد آیا بلاک شده اید، از آنجاییکه عکس پروفایل تنها هنگامی به شکل به روز شده ظاهر می شود که هر دو مخاطب از طریق برنامه همدیگر را به عنوان دوست قبول کرده باشند.

هر گاه یکی از مخاطبان یک عکس جدید برای پروفایل خود در واتساپ قرار دهد، واتساپ آن را به صورت خودکار تغییر می دهد وآن عکس برای دوستان آن شخص در پنجره چت نمایش داده می شود.

ایراد اپلیکیشن

اگر مطمئن نیستید که توسط کسی بلاک شده اید، برای او یک پیام کوتاه بفرستید. هنگام ارسال پیام به مخاطبی که شما را بلاک کرده است فقط یک تیک در کنار پیام شما دیده می شود. حتی زمانی که سیستم پیام شما را به شخص مورد نظر برساند، تیک دوم ظاهر نمی شود. و اگر آن شخص پیام شما را هم بخواند، واتساپ این را به شما اعلام نمی کند. پس این نمی تواند نشانه مطمئنی باشد.

ایجاد یک گروه

برای پی بردن به این موضوع می توان از یک عملکرد دیگر در چت استفاده کرد: شما می توانید یک گروه درست کنید و شخص مورد نظرتان را به این گروه دعوت کنید. اگر در جواب این کار یک پیام اِرور دریافت کردید که به شما می گوید، شما حق اضافه کردن شخص مورد نظر را به لیست این گروه ندارید، پس می توانید تقریبا مطمئن شوید که آن فرد نمی خواهد با شما کاری داشته باشد و یا پیام یا خبر دیگری از شما دریافت کند.

بلاک شدن در واتساپ کاملا واضح نیست

البته روش های ذکر شده به شما اطلاعات کاملا مطمئنی در خصوص حالت واقعی مخاطبان نمی دهد، ولی برای برطرف کردن شک وتردید، اوضاع را واضح تر می کند. به جهت قوائد حفظ حریم خصوصی افراد، واتساپ حق بلاک کردن اشخاص را عمدا به شکل نا محسوس در اختیار کاربران قرار داده است. به این ترتیب از حریم خصوصی شخص بلاک کننده حفاظت می شود، زیرا به این شرکت اجازه داده نشده است که در خصوص حالت استفاده کاربران واتساپ اطلاعات بیشتری فاش کند.

.

منبع: welt


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام

    لطفا راهنمایی کنید که خرید ممبر تلگرام باعث پیشرفت کانال میشه ؟ چون شنیدم که اکثر ممبر ها فیک هستند یا اینکه اجباری وارد کانال میشوند

    ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ