;
coinex

انتشار هواوی واچ تا سپتامبر به تاخیر افتاد

هواوی در اوایل سال جاری در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا از هواوی واچ بسیار زیبایی پرده برداری کرد. اگر شما مشتاقانه منتظر تست هواوی واچ هستید، خبر ناامید کننده ای برایتان داریم با توجه به گفته هی گنگ، رئیس بخش گوشی های هوشمند هواوی، ظاهراً انتشار این ساعت هوشمند تا سپتامبر، و یا احتمالا بعد از آن به تعویق افتاد.

هواوی در اوایل سال جاری در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا از هواوی واچ بسیار زیبایی پرده برداری کرد.

اگر شما مشتاقانه منتظر تست هواوی واچ هستید، خبر ناامید کننده ای برایتان داریم با توجه به گفته هی گنگ، رئیس بخش گوشی های هوشمند هواوی، ظاهراً انتشار این ساعت هوشمند تا سپتامبر، و یا احتمالا بعد از آن به تعویق افتاد.

دلیل تاخیر این ساعت این است که شرکت در تلاش است تا ساعت هوشمندی بسازد که کاملا در سطح جهانی کار کند همانطور که در چین کار می کند. همانطور که می دانید، اندروید ور (Android Wear) توسط گوگل کنترل می شود و مانند سیستم عامل منظم اندروید متن باز نیست. بنابراین این شرکت در تلاش است تا راهی پیدا کند که مطمئن شود این مورد در چین کار می کند، جایی که بسیاری از خدمات گوگل در دسترس نیست.

هیچ خبر دیگری راجع به اینکه هواوی در تلاش برای کشف کردن راهی برای ایجاد این ساعت هوشمند به گونه ای که در همه مناطق به طور کامل کار کند و یا یک نوع جداگانه برای چین وجود داشته باشد در دسترس نیست. به محض اینکه خبر جدیدی دریافت کردیم در اختیارتان قرار می دهیم.

.

منبع: geeky-gadgets


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر