;
coinex

یک مشکل فنی از صدور گذرنامه و ویزا به خارج از آمریکا جلوگیری می کند

یک مشکل فنی، صدور گذرنامه و ویزا را از دفاتر وزارت امور خارجه در خارج از کشور آمریکا، متوقف کرده است. طبق راهنمای بخش، هرکسی که تا ۲۶ می از دفاتر خارج از کشور ایالات متحده در خواست گذرنامه کرده است به مشکل بر می خورد، ریشه ی این مشکل نامشخص است.

یک مشکل فنی، صدور گذرنامه و ویزا را از دفاتر وزارت امور خارجه در خارج از کشور آمریکا، متوقف کرده است. طبق راهنمای بخش، هرکسی که تا ۲۶ می از دفاتر خارج از کشور ایالات متحده در خواست گذرنامه کرده است به مشکل بر می خورد، ریشه ی این مشکل نامشخص است. ظاهرا جدا از صدور گذرنامه، برنامه های ویزا که برای بعد از ۹ ژوئن ساخته شده قابل پردازش نمی باشند. دپارتمان به این مشکل بدقت اشاره کرده است: یک خرابی در سخت افزار از درخواست ترخیص کالا از گمرک های بیومتریک سازنده ی آنها به پایگاه داده برای پردازش، جلوگیری می کند.

یک سخنگو در بیانیه ای که به Hill داده است این چنین گفته است: ” هیچ مدرکی از اینکه مشکل به امنیت سایبری مرتبط است وجود ندارد.”

اگر شما برای گذرنامه داخل ایالات متحده منتظر هستید نباید تحت تاثیر این مشکلات باشید. به آن دسته از کسانی که تا ۱۰ روز آینده برنامه ی مسافرتی دارند توصیه می شود که برای ترتیب دادن یک گذرنامه ی اضطراری با نزدیکترین سفارت خود تماس برقرار کنند. وزارت امور خارجه انتظار دارد که سیستمش بزودی بطور کامل عملیاتی شود، اما هنوز برای برگشت سرویس زمانی تعیین نشده است. هربار که مشکلی بوجود می آید، قبل از اینکه همه چیز به سرعت اجرا شود، یک افت قابل ملاحظه ای در اجرای برنامه ها بوجود می آید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر