;
coinex

بیتس قبل از اینکه اپل آن را نابود کند ممکن بود که وارد رقابت با سونوس شود

طبق گفته Variety بیتس می خواست خانه ها را با اسپیکر های بی سیم که بطور مستقیم به سرویس موسیقی متصل می شد پر کند، اما برنامه بعد از اینکه اپل شرکت  را خرید، یا اوراق شد و یا به تعویق افتاد. بنا به گزارش بیتس، ارائه ی یک اسپیکر بزرگ برای اتاق نشیمن و بدنبال آن اسپیکرهای کوچکتر برای آشپزخانه و اتاق خواب برای اواخر سال گذشته طراحی شده بود.

طبق گفته Variety بیتس می خواست خانه ها را با اسپیکر های بی سیم که بطور مستقیم به سرویس موسیقی متصل می شد پر کند، اما برنامه بعد از اینکه اپل شرکت  را خرید، یا اوراق شد و یا به تعویق افتاد. بنا به گزارش بیتس، ارائه ی یک اسپیکر بزرگ برای اتاق نشیمن و بدنبال آن اسپیکرهای کوچکتر برای آشپزخانه و اتاق خواب برای اواخر سال گذشته طراحی شده بود. طرح در یک بازار در حال گسترش و ارزشمند که بطور مستقیم در رقابت با سونوس (Sonos) است قرار داده شد – که انتظار می رفت به فروش ۱ میلیادر دلار فروش در سال برسد – همچنین بسیاری از شرکت های دیگر از جمله سامسونگ مشتاق به دستیابی به آن می باشند.

اما طبق گفته ی Variety محصول بیت کار نمی کرد. گفته می شود که اسپیکر که از بلوتوث، وایفای، و NFC استفاده می کرده به دلیل مسائل ساخت به مشکل برمی خورد.Variety  بطور ویژه گزارش می دهد که بیت می خواسته تراشه های بی سیم اسپیکر را از پایه خودشان بسازند اما در انجام آن هم به مشکل بر می خورند. به همین دلیل، اپل –بالقوه در توافقی با مدیران بیتس – تصمیم به متوقف کردن پروژه گرفت.

Variety گزارش می کند که بیت به فروش اولین اسپیکر خود حدود ۷۵۰ دلار امیدوار بوده، و ایده ی ساخت آن به گونه ای بوده که آنرا برای پخش کردن موسیقی با اسپیکر های بی سیم دیگر هماهنگ کند و به راحتی برای پخش کردن از یک تلفن با استفاده از NFC شروع شود.

اینکه اپل در درجه ی اول از بیتس چه چیزی خواسته کاملا مشخص است و آن چیزی جز سرویس موسیقی بیتس نیست. اینکه اپل قصد دارد با این سخت افزار تجاری  بیتس چه کند در آینده دیده می شود. در اکثر موارد از محصولات جدید بیتس نگرانی ای وجود نداشته است – البته اکثراً این گونه بوده، به جز در بعضی از رنگ های جدید هدفون هایشان. حال با لغو این پروژه، که می تواند درب جدیدی را به روی برند های محبوب برای این موج جدیدِ درآمدی باز کند. تیم کوک سال گذشته به New Yorker گفت: “شما آن را برای چیزی که هست نمی خرید بلکه آن را برای چیزی که می تواند باشد می خرید. اما این سخت افزار پول ایجاد می کند. هدفون ها لوازم جانبی محبوبی هستند و سونوس بخوبی در حال انجام این کار است. شاید درحال حاضر که بیتس تحت پوشش اپل قرار دارد، تلاش دیگری توسط بیتس بر روی اسپیکر ها بتواند نتیجه ی موفقیت آمیزی داشته باشد.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر