;
coinex

انتشار چهار برنامه جدید اندروید از ادوبی

این هفته ادوبی چهار برنامه جدید اندروید را در قالب فتوشاپ میکس جدید راه اندازی کرده است، در حال حاضر نرم افزار های اندروید Shape CC،Color CC  برای دانلود از فروشگاه گوگل پلی در دسترس هستند.

این هفته چهار برنامه جدید اندروید از ادوبی در قالب فتوشاپ میکس جدید راه اندازی شده است، در حال حاضر نرم افزار های اندروید Shape CC ،Color CC برای دانلود از فروشگاه گوگل پلی در دسترس هستند.

ادوبی تقاضای زیادی از سوی کاربران اندروید دریافت کرده است که قادر به استفاده از ابر کریتیو ادوبی (Adobe Creative Cloud) بر روی دستگاه های خود باشند و در حال حاضر تیم توسعه، SDK کریتیو (Creative SDK) ادوبی را برای لذت بردن کاربر به اندروید منتقل کرده است.

برنامه های جدید اندروید ادوبی عبارتند از:

فتوشاپ میکس: عکس های خود را با فتوشاپ میکس تغییر دهید. تصاویر را برش داده و ترکیب کنید، تغییر رنگ دهید عکس خود را در هر زمان و در هر مکان، بهبود بخشید. تولیدات خود را با دوستانتان از طریق رسانه های اجتماعی به اشتراک گذارید و آنها را به فتوشاپ CC بر روی دسکتاپ تان برای ویرایش پیشرفته ارسال کنید.

Brush CC: عکس یا گرافیک خود به کیفیت های بالا تبدیل کنید که شما می توانید از نرم افزار ادوبی فتوشاپ CC یا ایلوستریتور CC استفاده کنید.

Shape CC: به سرعت عکس بگیرید و تصاویر خود را به گرافیک برداری تبدیل کنید که می توانید از آن در ادوبی ایلوستریتور CC یا فتوشاپ CC استفاده کنید. هر کاراکتری در یک نشانه و یا چیزی در محتوی قطعات کوتاه ادبی، با الهام شروع می شود. یک عکس ناگهانی با دوربینتان و یا استفاده از ذخیره موارد مورد علاقه از گالری خود و یا فایل های پروژه ابر کریتیو این الهام را به شما خواهد داد.

Color CC: برای استفاده از رنگ نمونه در اطراف تان برای ایجاد تم می توانید از برنامه های دسکتاپ ادوبی مانند ایلوستریتر، ایندیزاین و فتوشاپ استفاده کنید.

به فروشگاه گوگل پلی بروید و از طریق لینک های زیر آن ها را دانلود کنید:

فتوشاپ میکس، Shape CC ،Brush CC و Color CC

.

منبع: geeky-gadgets


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر