;
coinex

نقد و بررسی هواوی تاک بند B2 (ادامه)

چند روز پیش شاهد نقد و بررسی هواوی تاک بند B2 (قسمت اول) بودید، حال ادامه را می توانید در اینجا شاهد باشید.

.

نرم افزار هوآوی ور

Huawei-TalkBand-B2-Review-11

تشریح داده کسب شده توسط تاک بند B2 نیاز به استفاده از برنامه رایگان هواوی ور دارد، که برای دستگاه های اندروید و iOS در دسترس است، البته با عرض پوزش از صاحبان ویندوزفون! این یک جایگزین خاص برای برنامه تاک بند سال گذشته است. برنامه جدید هواوی به خودی خود یک مرکز مستقل است که اطلاعات بدست آمده از دستگاه را جمع آوری کرده و به دو دسته تناسب اندام و خواب تقسیم بندی می کند.

به ما نشان می دهد چند قدم راه رفته ایم، مقدار کالری که سوزانده ایم و مقدار خواب ما چقدر بوده و همچنین داده ها را می توان در قالب روزانه و یا ماهانه مشاهده کرد. نه گزینه ردیابی مواد غذایی و نه اطلاعات مربوط به جی پی اس، هیچکدام وجود ندارد، پس به عنوان پایه ای برای ردیابی تناسب اندام است. این دستگاه زمان مناسب برای خواب را عنوان کرده ولی نسخه iOS آن گاهی اوقات در این مورد درست کار نمی کند.

اتصال

در بررسی فون آرنا، این تاک بند را با آیفون 6 پلاس جفت کرده اند. این روند، مانند فعال کردن هر دستگاه بلوتوث دیگر، نیاز به قرار دادن دستگاه در حالت جفت شدن و سپس اتصال آن است. بنا به تجربه، تا 20 فوت (حدود 6 متر و 10 سانتی متر) اتصال داشت. چه خوب، هر چند گزینه ای برای یادآوری قطع ارتباط وجود دارد – بنابراین اگر اتصال قطع شود، تلفن به ما یادآوری می کند که آن را از دست داده ایم.

قابل ذکر است که تاک بند B2 قابلیت پینگ شدن با گوشی ما را دارد به نحوی که اگر یادمان برود گوشی خود را کجا گذاشته ایم می توانیم یک پینگ از دستگاه به گوشی ارسال کنیم بنابراین این گونه می توانیم آن را پیدا کنیم البته مشخصا تا زمانی که اتصال بلوتوث برقرار باشد.

کارایی

برای ردیابی تناسب اندام و هدست بلوتوث خوب است ولی هیچ قدرت خاص و ویژه ای در هیچ کدام ندارد.

به طور خاص، می توانیم دستمان را برای اسکرول صفحه نمایش اصلی بالا / پایین بکشیم که زمان و تاریخ ، اقدامات انجام شده، کالری های سوزانده، کل خواب، و حالت تمرین را نمایش می دهد. در اکثر موارد، پاسخگوی تمام تعاملات ماست. در کنار این موضوع که در زیر نور خورشید صفحه نمایش آن به سختی قابل مشاهده می باشد اما صفحه نمایش لمسی PMOLED طراحی زیبایی در هواوی تاک بند B2 دارد.

از جهت تناسب اندام به دلیل قابلیت این دستگاه به سنسور 6 جهته برای تشخیص حرکاتی که ما انجام می دهیم به قدر کافی هوشمند است هر کدام از اعمال راه رفتن، دویدن و دوچرخه سواری که باشد در اغلب موارد قادر به تشخیص است. اما زمانی که نویسنده فون آرنا در یک ماشین در حال رانندگی بود، دستگاه آن را با دویدن اشتباه گرفت.

صفحه نمایش لمسی آن بسیار عالی است، به خوبی قادر خواهیم بود با یک نگاه جامع به آن فعالیت روزانه خود را بدون نیاز به برنامه ببینیم – بسیار راحت! انیمیشن ظریفی دارد که هنگام مشاهده پنل های مختلف لمسی خوب است، اما ما دوست داریم که یک گزینه برای مشاهده نتایج از روز گذشته هم داشته باشیم. با این حال، یک حالت تمرین اختصاصی دارد که سرعت، زمان و فاصله تحت پوشش را به ما می گوید.

پیگیری خواب بهتر است به دلیل آن که به صورت خودکار می باشد، پس هیچ نیازی نیست که آن را در حالت خاصی قرار دهیم. از جمله مواردی که ما می توانیم با استفاده از نرم افزار ببینیم، این است که قادر می باشد به ما مقدار خواب عمیق و آراممان را بگوید، و اینکه تقریبا چه مدت خواب بوده ایم.
اطلاعیه های تماس تلفنی را با نمایش اینکه چه کسی تماس گرفته است بر روی صفحه نمایش و با ویبره ارائه می دهد و اما هیچ متنی، ایمیلی، و یا دیگر اطلاعیه ها وجود ندارد. در حال حاضر، اگر شما آن را با یک گوشی هوشمند هواوی جفت کرده اید که EMUI 2.3 را اجرا می کند، قادر خواهید بود از تاک بند B2 به عنوان یک شاتر از راه دور برای دوربین استفاده کنید.

از آن به عنوان یک هدست بلوتوث استفاده کنید، هر چند که برای این کار بهترین نیست اما با این وجود، ما واقعا قدردان عامل راحتی که ارائه می دهد هستیم. به طور خاص، برای استفاده در هنگام رانندگی از آنجا که پاسخگویی باید سریع و با تعجیل باشد مناسب است. صدا را نمی توان به طور مستقیم توسط تاک بندB2  تنظیم کرد چرا که تنها می توان آن را از طریق تلفن متصل به آن تغییر داد. در محیط های شلوغ صدا ضعیف می شود طوری که دیگران به سختی متوجه صحبت ما می شوند.

باتری

چهار روز استفاده از آن برای یک ردگیر تناسب اندام بد نیست.

به طور طبیعی، تغییر 180 درجه کرده که یک سورپرایز است، ما فکر می کردیم که می خواهند با این یکی نیز، سبک ورزشی را دنبال کنند. اغلب، به صورت تصادفی مردم با نگاه به هواوی تاک بند B2، مجذوب می شوند که این امر نشان می دهد بدون شک طراحی آن شیک و بر طبق مد روز می باشد.

استفاده از آن در درجه اول به عنوان یک ردیاب تناسب اندام و استفاده از آن برای چند تماس تلفنی، باتری 95 میلی آمپری تاک بندB2  کمی بیش از 4 روز شارژ می دهد. این امر برای یک دستگاه ترکیبی خیلی بد نیست، اما برای یک ردگیر تناسب اندام هم خیلی خارق العاده نمی باشد. در مقایسه با دستگاه سال گذشته، یک قدم به عقب رفته چرا که آن یکی قادر به 6 روز استفاده بود. خوشبختانه، ویژگی پورت microUSB برای شارژ، که در قسمت زیرین دستگاه قرار دارد شارژ کردن را سریع و آسان کرده است.

جمع بندی

انکار نمی کنیم که هواوی با ترکیب یک ردگیر تناسب اندام و هدست بلوتوث در یک محصول کار فوق العاده ای انجام داده است. طراحی آن شیک بوده و به علاوه اینکه در مقابل آب و گرد و غبار نیز مقاوم می باشد.

تغییر اصلی، طراحی هواوی تاک بند B2 به لطف توجه به مزایای خود و شیک به نظر رسیدنش است. چه تغییر اصلی؟! بر خلاف ارائه سال گذشته، که طرفدار سبک ورزشی بود، ویژگی های هواوی تاک بند B2 جدید مفیدتر طراحی شده است.

قیمت آن 179 دلار بوده که قیمتی بالاتر از بسیاری از ردیابهای تناسب اندام محبوب کنونی است اما به یاد داشته باشید که این به عنوان یک هدست بلوتوث دو برابر می ارزد. درست مانند دستگاه سال گذشته، با این حال که، تاک بند B2 در هر دو کار عالی نیست. به عنوان یک ردیاب تناسب اندام، کاملا موارد پایه را دارد و به عنوان یک هدست بلوتوث، در هنگام استفاده از آن در محیط های پر سر و صدا مشکل وجود دارد. و در نهایت باید بگوییم برنامه هواوی ور در مواردی که ارائه می دهد محدود می باشد. صرف نظر از آن کاستی ها، طراحی فوق العاده جدید آن، همچنان آدم را اسیر می کند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر