;
coinex

تاریخ انتشار گلکسی نوت 5 سامسونگ می تواند آگوست باشد (شایعه)

ما در قبلاً شنیده بودیم که گلکسی نوت 5 به زودی عرضه خواهد شد، اما JK Shin از سامسونگ، این شایعات که تاریخ انتشار گلکسی نوت 5 سامسونگ می تواند سپتامبر باشد را رد کرد. در حال حاضر با توجه به گزارش های اخیر، تاریخ واقعی انتشار گلکسی نوت 5 سامسونگ آگوست خواهد بود، پیش از IFA 2015 که در ماه سپتامبر قرار می گیرد و همچنین پیش از گوشی های هوشمند جدید اپل یعنی آیفون 6S و 6S پلاس.

ما در قبلاً شنیده بودیم که گلکسی نوت 5 به زودی عرضه خواهد شد، اما JK Shin از سامسونگ، این شایعات که تاریخ انتشار گلکسی نوت 5 سامسونگ می تواند سپتامبر باشد را رد کرد.

در حال حاضر با توجه به گزارش های اخیر، تاریخ واقعی انتشار گلکسی نوت 5 سامسونگ آگوست خواهد بود، پیش از IFA 2015 که در ماه سپتامبر قرار می گیرد و همچنین پیش از گوشی های هوشمند جدید اپل یعنی آیفون 6S و 6S پلاس.

سامسونگ ظاهرا به دنبال انتشار گلکسی نوت 5 قبل از انتشار گوشی آیفون 6S جدید اپل است، که در ماه سپتامبر منتشر می شود بنابراین سامسونگ باید در ماه آگوست نوت 5 را منتشر کند.

شایعه است که گلکسی نوت 5 سامسونگ با تعدادی به روز رسانی می آید، انتظار می رود طراحی این گوشی بسیار شبیه به گلکسی S6 خواهد بود.

گلکسی نوت 5 از ویژگی یک صفحه نمایش 5.4 و یا 5.5 اینچ بهره خواهد برد و همچنین قابلیت یک 4K فوق العاده با وضوح HD را برخوردار می باشد. این دستگاه ظاهرا با پردازنده اگزینوس 7422 جدید سامسونگ کار خواهد کرد. گفته شده است پردازنده جدید همراه با RAM، GPU، مودم LTE و CPU در یک تراشه آمده و دستگاه نیز 4 گیگابایت حافظه دارد.

سایر مشخصات شایعه شده در گوشی شامل یک دوربین پشتی 20 مگاپیکسلی و یک دوربین 5 یا 8 مگاپیکسلی در جلوست. هنوز معلوم نیست که آیا این گوشی با اندروید لالی پاپ می آید یا با اندروید M جدید، این ها همه به زمانی که گوگل اندروید M را منتشر می کند بستگی خواهد داشت.

.

منبع: geeky-gadgets


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر