;
coinex

طبق گفته ی سامسونگ مشکل امنیتی گوشی های هوشمند سامسونگ کم خطر می باشد

سامسونگ گفته است که پتانسیل ریسک برای گوشی های هوشمندش کم است، شما می توانید یک بیانیه از سامسونگ را در زیر ببینید: "این آسیب پذیری، همانطور که توسط محققان اشاره شد، برای یک هکر نیاز به یک مجموعه شرایط خیلی خاص دارد برای اینکه بتواند از یک وسیله به این روش بهره برداری کند. این شامل کاربر و هکر می باشد که در حین دانلود یک آپدیت زبان، بطور فیزیکی روی یک شبکه محافظت نشده یکسان قرار داشته باشند. همچنین در دستگاه محافظت شده باKNOX ، قابلیت های اضافه ای در محل مانند حفاظت کرنل بلادرنگ برای جلوگیری از تاثیر حمله های مخرب وجود دارد. بنابراین احتمال ایجاد یک حمله ی موفق برای بهره برداری از این آسیب پذیری کم است. گزارشی از مشتریان دستگاه های گلکسی مبنی بر سازش از طریق این بروزرسانی ها وجود نداشته است. اما همانطور که گزارش ها نشان می دهد، این ریسک وجود دارد و سامسونگ می خواهد تا چند روز آینده، یک بروزرسانی از سیاست امنیتی را گسترش دهد."

امروز پس از بیانیه ای که مبنی بر مشکل امنیتی گوشی های هوشمند سامسونگ دریافت کردیم، سامسونگ در وبلاگ رسمی خود اطلاعات بیشتری را درباره ی نقص امنیتی ارسال کرد.

سامسونگ گفته است که پتانسیل ریسک برای گوشی های هوشمندش کم است، شما می توانید یک بیانیه از سامسونگ را در زیر ببینید:

“این آسیب پذیری، همانطور که توسط محققان اشاره شد، برای یک هکر نیاز به یک مجموعه شرایط خیلی خاص دارد برای اینکه بتواند از یک وسیله به این روش بهره برداری کند. این شامل کاربر و هکر می باشد که در حین دانلود یک آپدیت زبان، بطور فیزیکی روی یک شبکه محافظت نشده یکسان قرار داشته باشند. همچنین در دستگاه محافظت شده با KNOX، قابلیت های اضافه ای در محل مانند حفاظت کرنل بلادرنگ برای جلوگیری از تاثیر حمله های مخرب وجود دارد.

بنابراین احتمال ایجاد یک حمله ی موفق برای بهره برداری از این آسیب پذیری کم است. گزارشی از مشتریان دستگاه های گلکسی مبنی بر سازش از طریق این بروزرسانی ها وجود نداشته است. اما همانطور که گزارش ها نشان می دهد، این ریسک وجود دارد و سامسونگ می خواهد تا چند روز آینده، یک بروزرسانی از سیاست امنیتی را گسترش دهد.”

سامسونگ در حال کار با Swiftkey برای اداره کردن مشکلات بالقوه ی گوشی های هوشمند سامسونگ می باشد. همچنین شرکت ذکر کرده همه ی گوشی های پرچمدارش از گلکسی S4 به بعد، با پلت فرم امنیتی KNOX که روی آنها نصب شده، آمده اند و آنها شروع به ارائه بروزرسانی ها برای رفع مشکلات در روزهای آینده خواهند کرد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به اینکه سامسونگ برای رفع مشکلات امنیتی روی گوشی های هوشمندش چه خواهد کرد به وبلاگ آنها مراجعه کنید.

.

منبع: geeky-gadgets


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر