;
coinex

سامسونگ گلکسی A8 ؛ فبلت 5.9 میلی متری میان رده ای

سامسونگ به احتمال قوی در آینده نزدیک مدل جدید سری A خود را معرفی می کند: سامسونگ گلکسی A8 خود را در بین میان رده ای ها جا می دهد، البته قرار است که خود را با ظاهر شیک و ساختار باریکش از رقبا متمیز کند. این دستگاه مراحل آزمون اداره مجوز آمریکا FCC و مرکز اهدا جواز چین TENAA را پشت سر گذاشته است، به این ترتیب اولین اطلاعات قابل اطمینان در خصوص تجهیزات آن در دسترس است.

سامسونگ به احتمال قوی در آینده نزدیک مدل جدید سری A خود را معرفی می کند: سامسونگ گلکسی A8 خود را در بین میان رده ای ها جا می دهد، البته قرار است که خود را با ظاهر شیک و ساختار باریکش از رقبا متمایز کند. این دستگاه مراحل آزمون اداره مجوز آمریکا FCC و مرکز اهدا جواز چین TENAA را پشت سر گذاشته است، به این ترتیب اولین اطلاعات قابل اطمینان در خصوص تجهیزات آن در دسترس است.

زمانی که یک گوشی سر از مراکز اهدا مجوز آمریکا و چین در می آورد، دیگر مدت زمان زیادی تا معرفی علنی آن طول نمی کشد. پس از گذراندن مراحل اخذ مجوز معمولا حجم زیادی از اطلاعات در مورد دستگاه ها فاش می شود- در خصوص سامسونگ گلکسی SM-A8000) A8) هم این موضوع صدق می کند. تجهیزات این فبلت در بخش میان رده ها جا گرفته است: طبق گزارش TENAA زیر بدنه این دستگاه یک پردازنده 64 بیتی مدل اسنپ دراگون 615 جایگذاری شده است، هشت هسته آن هر کدام با 1.5 گیگا هرتز می تپند. رم 2 گیگا بایتی و حاظه داخلی 16 گیگا بایتی با یکدیگر همکاری می کنند و با کمک مایکرو اس دی می توان حافظه را تا 128 گیگا بایت افزایش داد. توان باتری این دستگاه 3050 میلی آمپر در ساعت است.

تجهیزات این فبلت در بخش میان رده ها جا گرفته است: طبق گزارش TENAA زیر کاپوت این دستگاه یک سیستم عامل 64 بیتی مدل اسنپ دراگون 615 جایگذاری شده است، هشت هسته آن هر کدام با 1.5 گیگا هرتز می تپند. رم 2 گیگا بایتی و حاظه داخلی 16 گیگا بایتی با یکدیگر همکاری می کنند و با کمک مایکرو اس دی می توان حافظه را تا 128 گیگا بایت افزایش داد. توان باتری این دستگاه 3050 میلی آمپر در ساعت است.

صفحه نمایشش قطری به اندازه 5.7 اینچ دارد و قرار است با 1080*1920 پیکسل تفکیکی در حد فول اچ دی داشته باشد. در خصوص دو دوربین آن تا کنون اطلاعاتی دقیقی در دسترس نیست. صحبت از یک دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی است، که البته منطقی به نظر نمی رسد. دستگاه های سری A سامسونگ، گلکسی A5 و A7 هر دو دوربین های بهتری دارند. تنها گلکسی A3 دوربینی در این حد دارد – پسرفتی در این حد باعث تعجب خواهد بود.

به هر حال تا کنون معلوم شده است که ابعاد سامسونگ گلکسی A8 76.8 * 158 میلی متر است، قطر آن 5.94 میلی متر و وزن آن 142 گرم خواهد بود- حتی گلکسی S6 هم با قطر 6.9 میلی متر در برارش ضخیم به نظر می رسد. به این ترتیب سامسونگ گلکسی A8 باریک ترین گوشی هوشمند تولید کننده کره جنوبی خواهد بود. اندروید لالی پاپ 5.1.1 و یک مُدول LTE هم مطمئنا در این دستگاه قرار خواهند گرفت. اکنون تنها این سوال باقی می ماند که سامسونگ کی از این دستگاه رونمایی می کند، که البته برای این سوال هنوز پاسخی ارائه نشده است. با این حال می توان انتظار داشت که این موضوع دیگر خیلی طول نمی کشد.

به هر حال تا کنون معلوم شده است که ابعاد سامسونگ گلکسی A8 76.8 * 158 میلی متر است، قطر آن 5.94 میلی متر و وزن آن 142 گرم خواهد بود- حتی گلکسی S6 هم با قطر 6.9 میلی متر در برابرش ضخیم به نظر می رسد. به این ترتیب سامسونگ گلکسی A8 باریک ترین گوشی هوشمند تولید کننده کره جنوبی خواهد بود. اندروید لالی پاپ 5.1.1 و یک مُدول LTE هم مطمئنا در این دستگاه قرار خواهند گرفت. اکنون تنها این سوال باقی می ماند که سامسونگ کی از این دستگاه رونمایی می کند، که البته برای این سوال هنوز پاسخی ارائه نشده است. با این حال می توان انتظار داشت که این موضوع دیگر خیلی طول نمی کشد.

نکته جالب توجه اقدام آمازون است که لیستی از بدنه و جلد های مختلف برای سامسونگ گلکسی *A8 (* بدین دلیل گذاشته شده زیرا هنوز نام آن به طور دقیق مشخص نشده است) ارائه داده است که از روز سوم جولای به فروش می رسد. البته از این موضوع نمی شود در خصوص آغاز فروش سامسونگ گلکسی A8 نتیجه قاطعانه ای گرفت ولی می شود با عرضه این دستگاه در روز های آغازین ماه جولای حساب کرد – حد اقل شواهد کاملا واضح هستند.

.

منبع: giga


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر