;
coinex

فروش بسیار کم Xbox One در ژاپن

در حالی که مایکروسافت و طرفداران آن پس از همایش موفق E3، خوشحال بودند، اما اکنون اوضاع در ژاپن به خوبی پیش نمی رود. طبق اطلاعات منتشر شده از رسانه Create از تاریخ 8 تا 14 ژوئن تنها 100 دستگاه Xbox One  در ژاپن فروخته شد.

در حالی که مایکروسافت و طرفداران آن پس از همایش موفق E3، خوشحال بودند، اما اکنون اوضاع در ژاپن به خوبی پیش نمی رود. طبق اطلاعات منتشر شده از رسانه Create از تاریخ 8 تا 14 ژوئن تنها 100 دستگاه Xbox One در ژاپن فروخته شد.

به نظر می رسد این کنسول در ژاپن خیلی هم محبوب نیست و با در نظر گرفتن این موضوع که این کنسول نزدیک 9 ماه است که عرضه شده، چنین فروش پایینی در کشوری با 120 میلیون جمعیت بسیار نا خوشایند است.

در پی فروش بسیار کم Xbox One در ژاپن یکی از سران مسئول فروش Xbox در ژاپن از پست خود استفعا داد. مایکروسافت در 4 روز اول عرضه ی Xbox One ، 23562 دستگاه، در هفته ی سوم تنها 1314 دستگاه و در این هفته زیر 100 دستگاه فروخت. به وضوح مشخص است که بی میلی مخاطبان ژاپنی به کنسول مایکروسافت در حال افزایش است.

در پی فروش ضعیف در ژاپن یکی از سران مسئول فروشXbox  در ژاپن از پست خود استفعا داد. مایکروسافت در 4 روز اول عرضه ی Xbox One ، 23562 دستگاه، در هفته ی سوم تنها 1314 دستگاه و در این هفته زیر 100 دستگاه فروخت. به وضوح مشخص است که بی میلی مخاطبان ژاپنی به کنسول مایکروسافت در حال افزایش است.

علاوه بر این مایکروسافت در معرض رقابت سختی با رقیب سنتی خود یعنی سونی نیز قرار دارد. مدیریت پلی استیشن 4 هفته گذشته با فروش 16.1% موقعیت آبرومندانه ای برای خود در ژاپن به وجود آورده است. مطابق اطلاعات منتشر شده، از سال گذشته سونی موفق به فروش 322000 دستگاه PS4 در ژاپن در مدت 2 روز بعد از عرضه شد و این یعنی 15 برابر مایکروسافت در نصف مدت. در نهایت این قضیه منجر به یک سوال از مایکروسافت می باشد که فروششان در ژاپن آیا ارزش تلاششان را دارد؟!

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر