;
coinex

پوشیدنی جدید گوگل علائم حیاتی را برای پزشکی ردیابی می کند

پوشیدنی جدید گوگل که این شرکت در حال توسعه ی آن می باشد رونمایی شد، هر چند این پوشیدنی برای استفاده مصرف کنندگان نمی باشد.

پوشیدنی جدید گوگل که این شرکت در حال توسعه ی آن می باشد رونمایی شد، هر چند این پوشیدنی برای استفاده مصرف کنندگان نمی باشد.

به گفته ی Andy Conrad ،Bloomberg رئیس تیم دانش زندگی گوگل، توضیح داد که موارد استفاده ی این دستبند ردیاب سلامتی از قبل تعیین شده است، این دستبند یک دستگاه پزشکی می باشد که برای بیماران تجویز می شود و یا برای آزمایشگاه های بالینی مورد استفاده قرار می گیرد.

طبق گزارش، این دستگاه می تواند برای اندازه گیری نبض، ضربان قلب و درجه حرارت بدن و همچنین برای جمع آوری اطلاعات زیست محیطی مانند قرار گرفتن در معرض نور و سطح سروصدا مورد استفاده قرار بگیرد.

به این دلیل که اطلاعات جمع آوری شده به صورت پیوسته می باشد، گوگل معتقد است که این ویژگی به دکتر ها این امکان را می دهد که دید بهتری از سلامتی بیمار داشته باشند.

تمرکز جدید گوگل بر روی سلامتی

در توسعه ی بخش گوگل X، دستبند ردیاب سلامتی جدید هنوز یک دستگاه تجربی است که امید می رود بتواند به عنوان یک اقدام پیشگیرانه برای سنجش شرایط سلامتی به کار رود.

گوگل در حال حاضر چندین سال است که با پروژه هایی شامل لنزهای نمایش دهنده ی سطح قند خون و با استفاده از نانوذرات برای ردیابی سلول های خونی و پروتئینی در بیماران سرطانی بر روی تکنولوژی نمایش دهنده ی سلامتی تمرکز کرده است.

شرکت در آینده ای نزدیک با صنعت پزشکی و دارویی برای آزمایش کردن پوشیدنی جدید کار خواهد کرد، بنا به گزارش این مجموعه بعد از این تابستان شروع به فعالیت می کند.

گوگل هم چنین به دنبال تصویب قوانین در اروپا و ایالات متحده می باشد. بنابراین فعلا تا چند سال آینده از جانب دکتر ها برای ما دستبند ردیاب سلامت گوگل تجویز نمی شود.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر