;
coinex

اندروید ۵.۱.۱ لالی پاپ برای گلکسی S6 و S6 اج به US Cellular می رسد

اندروید ۵.۱.۱ لالی پاپ برای گلکسی S6 و  S6 اج  هفته ی گذشته، انتشار نسخه ی اخیر اندروید (به استثنای پیش نمایش توسعه دهنده ی ' M ') به گوشی های سامسونگ گلکسی S6 و S6 اج شروع شد. اولین باری که این گوشی ها آپدیتِ 5.1.1 را دریافت کردند توسط T-Mobile در آمریکا فروخته شد اما اکنون جدیدترین آپدیت اندروید لالی پاپ هم در حال گسترش بیشتر می باشد.

اندروید ۵.۱.۱ لالی پاپ برای گلکسی S6 و S6 اج

هفته ی گذشته، انتشار نسخه ی اخیر اندروید (به استثنای پیش نمایش توسعه دهنده ی ‘ M ‘) به گوشی های سامسونگ گلکسی S6 و S6 اج شروع شد. اولین باری که این گوشی ها آپدیتِ 5.1.1 را دریافت کردند توسط T-Mobile در آمریکا فروخته شد اما اکنون جدیدترین آپدیت اندروید لالی پاپ هم در حال گسترش بیشتر می باشد.

US Cellular سایتش را با جزئیات بیشتری درباره ی نصب این بروزرسانی بر روی گوشی های S6 و S6 اج بروزرسانی کرده است، حال چه این بروزرسانی را از طریق وایرلس انجام دهید (over-the-air) و یا اینکه آن را به یک کامپیوتر تِتِر (tether) کنید. بروزرسانی دستگاه شما را به نسخه ی پایه ی  (G920R4TYU2BOF7 (S6 یا (G925R4TYU2BOF7 (S6 edge ارتقا می دهد.

با این حال این حامل هنوز لیست تغییرات (change log) را برای این بروزرسانی بیان نکرده است، بنابراین این روشن نیست که چه تغییراتی ممکن است برای اندروید ۵.۱.۱ فراتر از رفع اشکال استاندارد و بهبود در نسخه ی سیستم عامل گوگل ایجاد شود.

اوایل این هفته، اندروید ۵.۱.۱ برای پرچمدار سامسونگ در سال ۲۰۱۴، گلکسی S5، روی T-Mobile عرضه شد و اخیرا این بروزرسانی به گوشی های مختلف دیگری مانند گوگل نکسوس 6 روی AT&T و ساعت هوشمندMoto 360  نیز آمده است.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر