;
coinex

ویژگی شارژ سریع هواوی آنر 7

ویژگی شارژ سریع هواوی آنر 7  تنها چند روز پیش ما متوجه شدیم که Meizu MX5 با پشتیبانی از ویژگی شارژ سریع آمده است و در حال حاضر به نظر می رسد که MX5 تنها گوشی راه اندازی شده تا پایان این ماه نیست که از این فن آوری بهره مند می شود.

ویژگی شارژ سریع هواوی آنر 7

تنها چند روز پیش ما متوجه شدیم که Meizu MX5 با پشتیبانی از ویژگی شارژ سریع آمده است و در حال حاضر به نظر می رسد که MX5 تنها گوشی راه اندازی شده تا پایان این ماه نیست که از این فن آوری بهره مند می شود.

در واقع، هواوی آنر 7 که به زودی وارد بازار خواهد شد نیز ویژگی شارژ سریع را به همراه خواهد داشت. این موضوع امروز از طریق یکی دیگر از تیزرهای ارسال شده برای گوشی های هوشمند توسط هواوی منتشر شد. واضح است که این شرکت چینی دوست دارد به آرامی ساختار لازم برای دستگاه هواوی اونر را پیش ببرد.

علاوه بر این، همچنین اعلام کرد که از شیشه یاقوت کبود برای محافظت از دوربین گوشی استفاده خواهد کرد و همچنین هواوی آنر 7 دارای یک دکمه فیزیکی خواهد بود که اعمال را تنظیم می کند.

در نسخه های قبلی این مدل، امکانات شامل یک اسکنر اثر انگشت، دو سیم کارته بودن و ساخت فلزی کامل بودند. بدون شک، هواوی در طی اعلامیه رسمی هفته آینده آنر 7 در 30 ژوئن جزئیات بیشتری را فاش خواهد ساخت.

در نشت گذشته، ما شنیده ام که دستگاه یک صفحه نمایش لمسی 5 اینچی 1080p با 3GB رم، 16GB حافظه داخلی، دوربین عقب 13 مگاپیکسل با فلاش LED دارد، همچنین انتظار داریم نرم افزار هوشمند نسخه 5.1 لالی پاپ را در زیر ساخت آخرین تکرار UI Emotion هواوی ببینیم.

شایعه شده است که قیمت این گوشی برای شروع در چین، 1999 یوان چین (322 دلار، 287 پوند) برای یک مدل پایه می باشد.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر