;
coinex

آیا ما در نهایت نسل بعدی آیفون 6S فلزی را مشاهده خواهیم کرد؟

نسل بعدی آیفون 6S فلزی  گوشی تلفن فلزی تقریبا تبدیل به یک پدیده افسانه ای شده، بنابراین اغلب شایعه است و تا بدین جا اتفاق خاصی را شاهد نبودیم. اما نشانه ای وجود دارد که نشان می دهد هنوز هم می توان به این جنس امید داشت و حتی ممکن است اساس آیفون 6S را تشکیل دهد.

نسل بعدی آیفون 6S فلزی

گوشی تلفن فلزی تقریبا تبدیل به یک پدیده افسانه ای شده، بنابراین اغلب شایعه است و تا بدین جا اتفاق خاصی را شاهد نبودیم. اما نشانه ای وجود دارد که نشان می دهد هنوز هم می توان به این جنس امید داشت و حتی ممکن است اساس آیفون 6S را تشکیل دهد.

اپل سال هاست که با فلز مذاب در رابطه است، اما هنوز به صورت محدود از آن استفاده کرده است. اکنون طی حرکتی شگفت آور مک رومر اشاره کرده که شرکت کوپرتینو حقوق انحصاری استفاده از فلز مذاب را احیا کرده است.

تا بدین جا هر محصولی از اپل که به دست مشتری رسیده از فلز مایع برای ابزار اجکتور سیم کارت برای آیفون 3G استفاده کرده است، بنابراین در صورتی که اپل برنامه جدیدی برای استفاده از این تکنولوژی نداشته باشد، گسترش این توافقنامه شاید کمی عجیب به نظر رسد.

اجتناب از bendgate ای دیگر

با توجه به مسائل bendgate که در سال گذشته اپل با آن مواجه شد آن را بیش از پیش ملزم به تمرکز بر دوام و مقاومت محصولاتش کرد. فلز مذاب نیز می تواند در پایایی و دوام نقش داشته باشد. در واقع سبک وزن، نرم و قابل انعطاف و مقاوم در برابر خوردگی می باشد.

در حال حاضر شایعاتی وجود دارد که اپل با استفاده از سری 7000 آلومینیوم برای تقویت آیفون 6S استفاده می کند، اما با توجه به این خبر این امکان وجود دارد که می تواند از فلز مذاب استفاده کند.

حتی اگر ما یک آیفون با ساختار کاملی از فلز مذاب دریافت نکنیم ولی باز هم برای اپل دلایلی وجود دارد که علاقه مند به ادامه آن باشد.

در گذشته، اختراع چاپ سه بعدی قطعات فلز مذاب را دیده ایم و برای نمایش آن از یک فرایند پودر فلز مذاب استفاده شد، بنابراین همیشه این امکان وجود دارد.

شاید اصلا این قضیه هیچ ربطی به آیفون نداشته باشد، شاید اپل برای نسل بعدی اپل واچ از فلز مذاب استفاده کند، بنابراین باید صبر کنیم و به زودی نیز به این موضوع پی خواهیم برد.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر