;
coinex

آیا گوشی جدید سامسونگ هم مانند آیفون خم می شود؟ (ویدیو)

در تاریخ فجایع بزرگ، Bendgate جای خودش را دارد. مطمئنا به خاطر می آورید، آیفون 6 پلاس تنها توسط دستان متخصصین و حتی توسط ماشین آلات خم می شد؟ یقیناً شما نیز هنگامی که خم شدنش را دیدید متعجب و حتی بعضاً از این موضوع شاکی شدید.

آزمون های فشار بر روی سامسونگ گلکسی اس 6 اج نشان می دهد که نه تنها خمیده می شود بلکه شیشه آن هم می شکند.

در تاریخ فجایع بزرگ، Bendgate جای خودش را دارد. مطمئنا به خاطر می آورید، آیفون 6 پلاس تنها توسط دستان متخصصین و حتی توسط ماشین آلات خم می شد؟ یقیناً شما نیز هنگامی که خم شدنش را دیدید متعجب و حتی بعضاً از این موضوع شاکی شدید.

طبیعتا، رقبا این را دیدند و پیش خودشان آن را به تمسخر گرفتند. سامسونگ حتی ویدئویی و تصاویری منتشر کرده بود که ظاهرا ثابت می کرد که گلکسی نوت 4 خم شدنی نیست.

به نظر می رسد که این نکته درباره گلکسی اس6 اج، صادق نیست. مغزهای متفکر در SquareTrade تصمیم گرفتند که این گوشی دوست داشتنی را تحت آزمایش قرار دهند. SquareTrade یک شرکتی در آمریکاست که به گوشی های هوشمند برنامه های بیمه ای ارائه می دهد. این شرکت علاقه به پی بردنِ این موضوع دارد که کدام گوشی هوشمند به سادگی خم می شود و یا می شکند. آن ها به تازگی آزمایشی را روی گلکسی اس 6 اج انجام دادند و چیزی که آن ها یافتند این بود که این گوشی زیاد هم دوست داشتنی نبوده و دقیقا با همان میزان فشاری که آی فون 6 پلاس خم شده بود و حتی کمتر از آن، گلکسی اس 6 اج نیز سر تعظیم فرود آورد.

.

این ویدئوی آزمایشی پای یک بازیکن خط حمله را نشان می دهد — وزن او حدودا 55 کیلوگرم بود —  که نه تنها مدل اج سامسونگ را خم می کند بلکه شیشه آن را هم ترک می اندازد.

علاوه بر این، این مدل اج سامسونگ زیر فشار 74 کیلوگرمی خرد شد. در حالیکه آیفون 6 پلاس تا وزن 89 کیلوگرمی دوام آورد.

من تصور می کنم که بسیاری از طرفداران اپل، از شنیدن این خبر بسیار خوشحال خواهند شد. آن ها ممکن است حتی به دوستانی که این اج را دارند با فریاد بگویند که گجت آن ها زیر فشار ترک بر میدارد.

در طی تماسی با سامسونگ از آنها پرسیده شد که آیا این شرکت توصیه ای برای کاربرانش دارد که باید شنیده شود و آیا آنها را به روز خواهد کرد، و البته توصیه قانع کننده ای نیز دریافت شد: هیچ نیازی برای قرار دادن گوشی در جیب عقبتان نیست!

آنجا محتمل ترین مکانی است که می تواند باعث خم شدنِ گوشی شما شود. علاوه بر این، ظاهر زیبایی هم نخواهد داشت.

به نظر شما آیا داستانِ خم شدن این گوشی های هوشمند یا همان Bendgate خودمان، تمامی دارد؟ این سرنوشتِ شوم سراغ کدام گوشی و کمپانیِ نگون بختِ دیگری خواهد رفت؟

.

منبع: phonearena ، cnet


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    نکته جالب اینجاست که سامسونگ S6 اج و معمولی ، که دارای صفحه نمایشگر 5.1 اینچ هستند با آیفون 6 پلاس با نمایشگر 5.5 مقایسه شدند نه با سامسونگ Note4 (با تست خمش ایده آل)که هم ابعاد iphone6 Plus است !!در واقع  ضعف iphone 6 plus در برابر  Samsun Note4 دیده نمی شود!!! و فقط برتری آن نسبت به S6 Edge از دید پل دوستان باعث خوشحالی شده است!بسی جای تامل و تفکر دارد  :I

    پاسخ

    ایا این گوشی را دوباره باز سازی خواهند کرد یا خیر

    پاسخ

    اگر منظورتان همین گوشی است که در ویدیو مشاهده کردید، خیر، اصلا نمی شه دیگه بازسازیش کرد

    پاسخ