;
coinex

سونی اکسپریا +Z3 در حال توزیع جهانی است

سونی اکسپریا +Z3 در حال توزیع جهانی است  سونی اعلام کرد که آخرین گوشی هوشمند اندرویدی خود، سونی اکسپریا +Z3 که ماه پیش اعلان شده بود، در سطح جهانی فراگیر خواهد شد.  سونی هیچ قیمتی را راجع به گوشی اعلام نکرد و گفت که قیمت آن در کشورهای مختلف با هم فرق خواهد کرد. دستگاه برای مدتی در بعضی کشورها برای پیش فروش موجود بود.

سونی اکسپریا +Z3 در حال توزیع جهانی است

سونی اعلام کرد که آخرین گوشی هوشمند اندرویدی خود، سونی اکسپریا +Z3 که ماه پیش اعلان شده بود، در سطح جهانی فراگیر خواهد شد.

سونی هیچ قیمتی را راجع به گوشی اعلام نکرد و گفت که قیمت آن در کشورهای مختلف با هم فرق خواهد کرد. دستگاه برای مدتی در بعضی کشورها برای پیش فروش موجود بود.

بخشی از حرفهای سونی در زیر آورده شده است:

“در ماه های گذشته ما اکسپریا +Z3 عضو جدیدی از خانواده ی اکسپریا را معرفی کردیم. یک گوشی باریک، براق و شیک با طراحی فوق العاده، همراه با ویژگی های جالب دیگر.

امروز از اعلام اینکه اکسپریا +Z3 از این هفته درحال توزیع و فراگیر شدن جهانی است خوشحال هستیم و این به معنی این است که شما به زودی می توانید این گوشی را در دستان خود داشته باشید.”

سونی گفته است که اکسپریا +Z3 از این هفته در حال توزیع جهانی است و شما می توانید با مراجعه به سایت سونی از جزئیات بیشتر آن با خبر شوید.

.

منبع: geeky-gadgets


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر