;
coinex

اولین گوشی هوشمند اندرویدی بلک بری ممکن است فاش شده باشد

فاش کننده مشهور توئیتر ایوان بلاس، یک تصویر جدید از یک گوشی موسوم به 'Venice'، که ادعا می کند اولین گوشی هوشمند اندرویدی بلک بری می باشد را به اشتراک گذاشته است.

کمی بیش از سه هفته پیش ما اخباری درخصوص پلت فرم اندرویدی بلک بری شنیدیم که برای آخر سال برنامه ریزی شده است و این احتمالا اولین تلاش آنها در این زمینه می باشد.

فاش کننده مشهور توئیتر ایوان بلاس، یک تصویر جدید از یک گوشی موسوم به ‘Venice’، که ادعا می کند اولین گوشی هوشمند اندرویدی بلک بری می باشد را به اشتراک گذاشته است.

گوشی به طور کامل در عکس دیده نمی شود. ولی صفحه کلید فیزیکی نمادین بلک بری در کنار چیزی شبیه به یک صفحه کلید لمسی که روی صفحه نمایش است دیده می شود. دو تا صفحه کلید؟ آیا بلک بری موضوع اصلی را فراموش کرده است؟

حمایت کردن از اندروید

این صفحه کلید فیزیکی همراه با یک طرح مستطیلی مشابه شباهت قابل ملاحظه ای با نماد بلک بری دارد– این می تواند یک کارت شناسایی جهت نمایان کردن سیستم عامل اندروید باشد.

در یک اخبار به اشتراک گذاشته، به طور جداگانه گزارش شده که این گوشی در AT&T آمریکا در دسترس است ولی گفته نشده که آیا در انحصار این شبکه قرار دارد یا خیر.

بلک بری پیش از این اجازه قرار گرفتن اپلیکیشن های اندروید را بر روی پلت فرم BB10 با امکان ورود فروشگاه اپلیکیشن آمازون به دستگاه های بعدی داده بود. ولی تاکنون هیچ گوشی از بلک بری دیده نشده که فقط از سیستم اندروید استفاده کند.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر