;
coinex

چگونه رنگ نوار عنوان را با یک تغییر ساده در ویندوز ۱۰ عوض کنیم

تغییر رنگ نوار ابزار در ویندوز 10  در طول چند ماه گذشته دیدیم که ویندوز ۱۰ از یک رابط کاربری ساده به چیزی که گزینه های قابل تنظیم تری مانند تغییر حالت رنگ را دارد تبدیل شده است. یک ناحیه ای که مایکروسافت هنوز می تواند برای بروز رسانی آن اقدام کند نوار عنوان است که آنها در طول کل دوره ی بتا سفید بوده اند، اما به لطف یک اصلاح ساده، اگر شما بخواهید رنگ آن را تغییر دهید، این کار به سادگی به کار گرفتن یک تم جدید می باشد.

تغییر رنگ نوار ابزار در ویندوز 10

در طول چند ماه گذشته دیدیم که ویندوز ۱۰ از یک رابط کاربری ساده به چیزی که گزینه های قابل تنظیم تری مانند تغییر حالت رنگ را دارد تبدیل شده است. یک ناحیه ای که مایکروسافت هنوز می تواند برای بروز رسانی آن اقدام کند نوار عنوان است که آنها در طول کل دوره ی بتا سفید بوده اند، اما به لطف یک اصلاح ساده، اگر شما بخواهید رنگ آن را تغییر دهید، این کار به سادگی به کار گرفتن یک تم جدید می باشد.

در اینجا چگونگی انجام این کار را ذکر می کنیم: از این لینک فایل زیپ را دانلود کنید (این وب سایت لینک را حذف کرده و در صورت پیدا شدن لینک جدید در اینجا قرار خواهد گرفت) و سپس فایل زیپ شده را استخراج نمایید. بعد از این مرحله فایل را در این مسیر Windows -> Resources -> Themes  به صورتی که در تصویر زیر نشان داده شده کپی کنید.

در اینجا چگونگی انجام این کار را ذکر می کنیم: از این لینک فایل زیپ را دانلود کنید و سپس فایل زیپ شده را استخراج نمایید. بعد از این مرحله فایل را در این مسیر Windows -> Resources -> Themes  به صورتی که در تصویر زیر نشان داده شده کپی کنید.

هنگامی که فایل را کپی کردید روی فایل ” windows ” دابل کلیک کنید و رنگ را برای نوار عنوان اعمال نمایید. اگر شما می خواهید رنگ را عوض کنید، می توانید به سادگی به منوی شخصیتان بروید و حالت رنگ را تغییر دهید و به این صورت رنگ نوار عنوان را به هر رنگی که می خواهید تغییر می دهید.

دیدن اینکه این تغییر و اصلاح چقدر ساده است ما را متعجب می کند و اینکه مایکروسافت این قابلیت را به کار نینداخته، ممکن است به دلیل مشکلات سازگاری باشد که هنوز آشکار نیست. در حال حاضر شرکت درباره ی اینکه چه موقع این عملکرد به دست مشتریان خواهد رسید اظهار نظر نکرده است، اما تا آن زمان، شما می توانید از این اصلاح برای استفاده کردن از این قابلیت استفاده کنید.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام و خسته نباشی مدیر جان لینک فایل خراب شده و کلا محو شده لطفا اصلاحش کنین

    پاسخ

    ممنون، لینک منبع به مشکل برخورده و این فایل رو برداشته، متن اصلاح شد و اگر یک لینک در این زمینه پیدا کردیم دوباره به متن اضافه می کنیم

    پاسخ