;
coinex

آیا HTC می تواند ادعای خود درخصوص نوآوری در ساخت دوربین جدیدش را ثابت کند؟

نوآوری در دوربین HTC. طبق یک گزارش جدید، اچ تی سی برای ادغام کردن یک دوربین کاملا جدید در پرچمدار خود در حال برنامه ریزی است، که در حال حاضر با نام HTC Aero شناخته می شود.

طبق یک گزارش جدید، اچ تی سی برای ادغام کردن یک دوربین کاملا جدید در پرچمدار خود در حال برنامه ریزی است، که در حال حاضر با نام HTC Aero شناخته می شود.

اچ تی سی در گذشته نیز قول های زیادی در خصوص چنین دوربین هایی داده بود – مانند ادغام فناوری آلتراپیکسل برای گرفتن تصاویر در نور کم – دوربین عقب جدیدش ظاهرا از یک دیافراگم f/1.9 برخوردار خواهد بود که کیفیت تصاویر در نور کم را بهبود می بخشد.

در گزارش وب سایت ویتنامی HTC با نام HTCViet همچنین ادعا می شود که عکس های گرفته شده با گوشی جدید اچ تی سی می توانند به عنوان فایل های RAW ذخیره شوند، که یک خبر فوق العاده برای آنهایی محسوب می شود که با گوشی هوشمند عکاسی می کنند و نمی خواهند عکس هایشان به شکل فشرده ذخیره شود، فقط باید امیدوار بود که اچ تی سی اِرو جدید برای اینکار از فضای ذخیره بالایی برخوردار باشد.

برای دوربین لبخند بزنید

ادعاهای اچ تی سی در خصوص فناوری دوربین در گذشته اکثرا با نتایج نا امید کننده ای همراه بوده است، مانند HTC One M8 که با یک دوربین آلتراپیکسل 4 مگا پیکسلی توسط بسیاری از رقبایش شکست خورده بود.

 دوربین گوشی جدید تر HTC One M9 با 20 مگاپیکسل تقویت شده است، ولی با مشکلاتی مانند دقت رنگ ضعیف همراه بوده است، هر چند اچ تی سی روی نرم افزار کار کرده تا به بهبود دوربین کمک کند.

در گذشته وعده های زیادی از اچ تی سی در خصوص دوربین بهبود یافته، شنیده شده است، اما باید امیدوار بود که اچ تی سی اِرو یا هر نام دیگری که این گوشی جدید هنگام عرضه خواهد داشت، دوربینی داشته باشد که بالاخره در حد ادعا های اچ تی سی باشد.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر