;
coinex

نمایش قاب محافظ گلکسی نوت 5 سامسونگ

به تازگی، ما شاهد تصاویری بودیم که قاب محافظ گلکسی نوت 5 را نشان می دهند، این تصاویر به ما این امکان را می دهند که تصور کنیم این گوشی جدید چه شکل و شمایلی خواهد داشت.

مطمئنا سامسونگ امسال گلکسی نوت جدیدش را منتشر خواهد کرد، احتمالا در ماه سپتامبر این اتفاق می افتد. انتظار می رود سامسونگ آن را گلکسی نوت 5 بنامد و همچنین ممکن است این گوشی جدید، بزرگتر از نوت 4 باشد. نوت 5 صفحه نمایش 5.9 اینچی Quad HD خواهد داشت، که 0.2 اینچ بزرگتر از صفحه نمایش نوت 4 است، البته اگر شایعاتی که حول این گوشی به گوش می رسد، درست باشند.

به تازگی، ما شاهد تصاویری بودیم که قاب محافظ گلکسی نوت 5 را نشان می دهند، این تصاویر به ما این امکان را می دهند که تصور کنیم این گوشی جدید چه شکل و شمایلی خواهد داشت. در حال حاضر، مجموعه تصاویر جدیدی در توییتر ظاهر شده است، که در آنها نیز قاب محافظ این دستگاه مشخص است، اما این بار این تصاویر، یک نوع قاب شفاف را نشان می دهند. یکی از تصاویر جدید حتی شامل جزئیاتی البته نه چندان دقیق از گلکسی نوت 5 است، هر چند در حال حاضر ما نمی توانیم صحت آن را تایید نماییم.

قاب نوت 5 حفره بزرگی در پشت دارد که احتمالا برای دوربین عقب، فلش LED و حسگر ضربان قلب است. در قسمت پایین این محافظ نیز 4 حفره، به احتمال زیاد برای قلم سوزنی S، اسپیکر، یک پورت شارژ و جک هدست 3.5mm وجود دارد. درست مانند نوت 4، این طور که به نظر می رسد، دکمه پاور گلکسی نوت 5 در سمت راست، و کلید های تنظیم صدا در سمت چپ قرار دارند.

نوت 5 ممکن است 7.9mm ضخامت داشته باشد – که نازک تر از گلکسی نوت 4 با ضخامت 8.5 میلی متر خواهد بود، البته با این ضخامت، ضخیم تر از گلکسی s6 که 6.8mm ضخامت داشت، می باشد.

دستگاهی که در تصویر بالا دیده می شود تنها یک عکس می باشد بنابراین نباید این گونه تصور کنیم که این تصویر، یک گلکسی نوت 5 را نشان می دهد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر