;
coinex

Vivo مونتاژ گوشی های هوشمند را در ماه اکتبر در هند شروع می کند

مونتاژ گوشی های هوشمند در هند. شرکت چینی Vivo مونتاژ دستگاه های خود را از ماه اکتبر در کارگاه بزرگ خود با نام Noida در هند آغاز می کند. این شرکت که اولین گوشی خود را در دسامبر سال گذشته در هند معرفی کرده بود، قصد دارد امسال تعداد 2 میلیون گوشی دیگر هم در این کشور به فروش برساند.

شرکت چینی Vivo مونتاژ دستگاه های خود را از ماه اکتبر در کارگاه بزرگ خود با نام Noida در هند آغاز می کند. این شرکت که اولین گوشی خود را در دسامبر سال گذشته در هند معرفی کرده بود، قصد دارد امسال تعداد 2 میلیون گوشی دیگر هم در این کشور به فروش برساند.

الکس فنگ Alex Feng مدیر ارشد بخش بازاریابی جهانی Vivo که مدیر ارشد اجرایی Vivo هند هم هست، گفته است که شرکتش از ورود به بازار هند احساس رضایت می کند. Vivo مونتاژ گوشی ها در هند را در اکتبر آغاز می کند و در مرحله بعد تحقیقات و تولید هم در آنجا شروع خواهد شد.

او اضافه می کند: در مرحله اول (تا دسامبر 2015) این شرکت مبلغ 125 میلیون روپیه برای این مرکز مونتاژ سرمایه گذاری خواهد کرد. این واحد ظرفیت مونتاژ یک میلیون دستگاه در ماه را خواهد داشت. او می گوید، فرایند راه اندازی این مرکز در حال اجرا است. بسیاری از فروشندگان گوشی از هند و تمام جهان مانند مایکرومکس (Micromax)، لاوا (Lava)، شیائومی (Xiaomi) و ایسوس (Asus) تمایل خود را به انتقال تولیدی خود به هند اعلام کرده اند.

دولت هند نیز جذابیت های زیادی را مانند اهدا کمک های مالی و تخفیفات مالیاتی را برای جذب تولید کنندگان به هند ارائه می دهد.

دفتر مرکزی Vivo در Shenzhen در کشور هایی مانند تایلند، ویتنام، میانمار، مالزی و اندونزی حضور فعالانه دارد. چین و هند بزرگترین بازارهای این شرکت هستند.

Vivo همچنین در حال تولید مدل جدیدی از دستگاه ها است (V) که قیمت آنها بین 15000 تا 20000 روپیه خواهد بود و بر روی موسیقی متمرکز شده است. اولین دستگاه در اواخر ماه جاری در دسترس خواهد بود.

فنگ می گوید آنها در حال حاضر چهار سری جدید در برنامه خود دارند که قیمت آنها بین 5990 و 29980 روپیه است و در حال برنامه ریزی برای پنج مدل جدید دیگر برای سه ماهه سوم و چهارم امسال هم هستند. قیمت این دستگاه ها بین 10000 تا 30000 روپیه خواهد بود.

.

منبع: firstpost


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر