;
coinex

دوره ی آموزشی اتومبیل های بدون سرنشین گوگل در تکزاس آغاز می شود

دوره ی آموزشی اتومبیل های بدون سرنشین گوگل در تکزاس آغاز می شود

گوگل قبلا گفته بود که قصد دارد آزمایش های بیشتری با ماشین بدون سرنشین خود در محدوده ای خارج از اطراف خود انجام دهد و حال این اتفاق در حال وقوع می باشد.

شرکت این صبح در گوگل پلاس خبر داد که در حال حاضر یک لکسوز بدون سرنشین RX (به احتمال زیاد شبیه به تصویر بالا) حدود چند مایل مربع به طرف شمال و شمال شرق مرکز شهر در حال گردش می باشد. به عقب تر که برگردیم، می بینیم که گوگل آزمایش بر روی ماشین های بدون سرنشین خود را در خیابان های عمومی آغاز کرده بود، اما در این حرکت جدید حداقل این نکته به نظر می رسد که در تگزاس، تمرکز بر روی نمونه های قدیمیتر لکسوس می باشد. به طور خلاصه، دو تا از SUV ها در خیابان خواهد بود.

نمونه برداری از انواع شهرها و مناظر منحصر بفردشان یک نکته ی کلیدی در ساخت الگوریتمی ایمن تر، تواناتر، و آماده تر برای ماشین های بدون سرنشین خواهد بود. به عنوان مثال مرکز شهر آستین قطعا با سیلیکون ولی تفاوت دارد و دانستن این تفاوت می تواند عملکرد این ماشین را بهبود دهد. گوگل می گوید: از سه چرخه گرفته تا کامیون ها، در خیابان های آستین به ماشین بدون سرنشین ما تجاربی ارائه خواهند داد. تگزاس در بعضی از ایالت های دیگر مانند نوادا، فلوریدا و میشیگان هنوز قوانین مربوط به ماشین های بدون سرنشین را تصویب نکرده است. اما گوگل با فرماندار ایالت، شهردار آستین و رئیس پلیس و اداره ی راهنمایی و رانندگی تگزاس، قبل از اجازه ی ورود RX450 به جاده ، هماهنگی لازم را به عمل آورده است.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر