;
coinex

مشخصات گلکسی J2 سامسونگ آشکار شد

مشخصات گلکسی J2 سامسونگ. هفته گذشته گلکسی J2 سامسونگ با یک سری ویژگی ها ظاهر شد، که اطلاعاتی را در مورد این دستگاه، از جمله پردازنده ای که در این گوشی استفاده شده است را آشکار کرد.

هفته گذشته گلکسی J2 سامسونگ با یک سری ویژگی ها ظاهر شد، که اطلاعاتی را در مورد این دستگاه، از جمله پردازنده ای که در این گوشی استفاده شده است را آشکار کرد.

اکنون مشخصات گلکسی J2 سامسونگ کاملا لو رفته و به نظر می رسد که کمی متفاوت تر از شایعاتی است که قبلا به گوشمان رسیده است.

این گوشی با پردازنده 32 بیتی سامسونگ اگزینوس 3475 چهار هسته ای 1.2GHz کار خواهد کرد و دارای 1GB رم، و 8GB حافظه ذخیره سازی است و دارای اسلات کارت حافظه microSD برای گسترش حافظه می باشد.از دیگر ویژگی های آن، صفحه نمایش 4.5 اینچی با وضوح 800 * 480 پیکسل و دوربین های دوگانه است.

گلکسی J2 سامسونگ یک دوربین 2 مگاپیکسلی جلو برای ویدئو چت و عکس سلفی دارد و دوربین پشت نیز 5 مگاپیکسل است . قابلیت های دیگر آن وجود یک باتری 2000 میلی آمپر و سیستم عامل اندروید 5.1.1 لالی پاپ است.

هنوز هیچ جزئیاتی راجع به زمان راه اندازی گلکسی J2 و یا اینکه چه مقدار از آن را برای خرده فروشی در نظر می گیرند وجود ندارد ولی ما به محض اینکه این اخبار را دریافت کردیم سعی می کنیم آن را با شما در میان بگذاریم.

.

منبع: geeky-gadgets


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر