;
coinex

سامسونگ گوشی ارزان قیمت گلکسی V پلاس را در مالزی راه اندازی کرد

سامسونگ گوشی ارزان قیمت گلکسی V پلاس را در مالزی راه اندازی کرد

سامسونگ یک گوشی جدید دیگر را اعلان کرده است، گلکسی V پلاس. این گوشی در مالزی راه اندازی شد، قیمت آن حدود 80 دلار و از طریق چندین خرده فروش در سراسر کشور در دسترس می باشد.

اگر بخواهیم بر اساس قیمت این گوشی قضاوت کنیم، گلکسی V پلاس سامسونگ قاعدتا مشخصات خیلی جالب و جذابی ارائه نمی دهد، اما این ارزانی قیمت می تواند گزینه خوبی برای آن دسته از کسانی باشد که به دنبال گوشی های هوشمند مقرون به صرفه، و یا یک گوشی معمولی یدکی هستند.

مشخصات این گوشی صفحه نمایش 4 اینچی با رزولوشن 800 × 480 پیکسل، یک پردازنده دو هسته ای با کلاک1.2GHz و همچنین 512MB حافظه رم و 2GB حافظه داخلی است– با این اوصاف حتی پایین تر از بسیاری از دستگاه های ارزان قیمت موجود در بازار می باشد، به خصوص با توجه به رم پایینی که دارد.

از دیگر قابلیت ها و ویژگی های این گوشی می توان به دوربین 3MP عقب، 0.3MP دوربین جلو، اتصال 3G، یک باتری 1500 میلی آمپر اشاره کرد.البته لازم به ذکر است که این باتری 1500 میلی آمپری مطمئنا برای این گوشی با اندروید 4.4 کیت کت که به عنوان یک سیستم عامل از رده خارج شده شناخته می شود، کفایت می کند. همانطور که قبلا گفتم، این گوشی حتی پایین تر از اکثر دستگاه های سطح پایین موجود در بازار می باشد، اما بیایید منتظر باشیم و ببینیم که سامسونگ چه تعداد از این گوشی ها را می تواند در بازارهای در حال توسعه به فروش برساند.

.

منبع: geeky-gadgets


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر