;
coinex

اکنون توییتر اجازه می دهد تا کاربران تاریخ تولد خود را به پروفایلشان اضافه کنند

اضافه کردن تاریخ تولد در توییتر. روز دوشنبه این سرویس شبکه اجتماعی گفت با ویژگی های جدید، کاربران اکنون قادر به اشتراک گذاشتن و جشن گزفتن تاریخ تولد خود با کاربران دیگر هستند و می توانند بالن های رنگارنگ متحرکی در آن روز خاص به اشتراک بگذارند.

روز دوشنبه این سرویس شبکه اجتماعی گفت با ویژگی های جدید، کاربران اکنون قادر به اشتراک گذاشتن و جشن گزفتن تاریخ تولد خود با کاربران دیگر هستند و می توانند بالن های رنگارنگ متحرکی در آن روز خاص به اشتراک بگذارند.

کاربران می توانند در توییتر گزینه “ویرایش مشخصات” را انتخاب کنند سپس برای گزینه اشتراک روز تولد “حالت عمومی”، “حالت فالوئر هایشان” یا اینکه “حالت فقط خودم” را انتخاب کنند. ریکاردو کاسترو مدیر تولید توییتر در یک پست وبلاگی نوشت: “تاریخ تولد شما بخشی کاملا اختیاری از پروفایل شماست که باید کاملا کنترل کنید که چه کسی قادر به دیدن آن باشد.”

به عنوان مثال کمدینی به نام کوین هارت، که 20 میلیون فالوئر دارد روز دوشنبه، توییتر تولد 36 سالگی او را جشن گرفت.

این ویژگی آخرین تلاش توییتر برای ایجاد خدماتی است که به واسطه آن، مخاطبان را بیشتر جذب کرده و با تقویت درآمد حاصل از تبلیغات آن، به طور بالقوه از وال استریت دلجویی کند. توییتر، که بیش از 300 میلیون نفر در هر ماه به آن وارد می شوند، تلاش کرده است در سایه رقیب بزرگتر خود فیس بوک، که کاربران آن چهار برابر و درآمدش هشت برابر بیشتر است، ایستادگی نماید. آن کشمکش ها باعث شد دیک کاستولو، مدیر عامل توییتر، به طور ناگهانی استعفا دهد.

در حالی که توییتر با ویژگی جدید روز تولد خود مورد توجه قرار گرفته اما هنوز هم همه را متقاعد نکرده است. برخی به گفته مشاور شرکت اشاره می کنند که بیان کرده است:”ما از تولد شما استفاده کردیم تا به شما مطالب مرتبط بیشتری نشان دهیم، این مطالب می تواند شامل تبلیغات مرتبط نیز باشد.”

جف چستر، مدیر اجرایی مرکز دموکراسی دیجیتال که یک سازمان غیر انتفاعی در واشنگتن دی سی است، بیان کرد:”این چشیدن طعم ناامیدی دیجیتال است. دیدن اینکه چگونه توییتر قادر به فروش این داده های اضافی به تبلیغ کنندگان می شود، خیلی جالب خواهد بود.”

منبع: cnet


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام من چگونه میتوانم تاریخ ثبت نام در توییتر را که در نمایه ظاهر میشود را حذف کنم.سپاس

    پاسخ