;
coinex

در یک هفته 9 میلیون از گوشی های هوشمند هواوی آنر 7 پیش فروش شده اند

در پایان ماه ژوئن، رسما اعلام شد که هواوی آنر 7 می تواند یکی از موفق ترین گوشی های هوشمند هواوی در تاریخ باشد. این شرکت امروز اعلام کرد که طی یک هفته در چین 9 میلیون پیش سفارش برای آنر 7 دریافت کرده است.

در پایان ماه ژوئن، رسما اعلام شد که هواوی آنر 7 می تواند یکی از موفق ترین گوشی های هوشمند هواوی در تاریخ باشد. این شرکت امروز اعلام کرد که طی یک هفته در چین 9 میلیون پیش سفارش برای آنر 7 دریافت کرده است. به گفته این کمپانی، این اولین بار است که یک مدل از سری تلفن هوشمند آنر، این تعداد از مشتریان را به خود جذب کرده است آن هم در چنین زمان کوتاهی.

مشتریان چینی می توانند هواوی آنر 7 را به قیمت کمی حدودا 322 دلار (مدل 16GB) سفارش دهند و یا در صورتی که مدل 64GB را می خواهند حدود 400 دلار باید هزینه کنند. روی این دستگاه جدید، اندروید لالی پاپ اجرا می شود (با رابط کاربری Emotion 3.1 هواوی)، از آلومینیوم ساخته شده است و محبوب ترین گوشی سری آنر خواهد بود.

هواوی آنر 7 صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن تصویر 1920*1080 پیکسل دارد، و توسط یک پردازنده 64 بیتی HiSilicon Kirin 935 هشت هسته ای (همان پردازنده ای که در داخل P8max یافت می شود) طراحی شده است. این گوشی همچنین دارای LTE، یک سنسور اثر انگشت، دوربین عقب 20 MP با تشخیص فاز فوکوس اتوماتیک، دوربین جلوی 8 MP، و 3 گیگابایت رم و یک باتری 3100 میلی آمپری است.

هوآوی امیدوارانه می گوید که امسال، “آنر 7 در بین کاربران اروپایی نیز واکنش مثبت زیادی دریافت خواهد کرد.” این شرکت راجع به اینکه آیا برنامه ای برای راه اندازی آنر جدید در شمال آمریکا دارد یا خیر صحبتی نکرده است ، اما اگر خبری به دستمان رسید حتما با شما در میان خواهیم گذاشت.

گالری: هواوی آنر 7

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر