;
coinex

با آمدن LG G4 Beat، دوربینِ یک گوشی هوشمند میان رده ای به نمایش گذاشته می شود

دوربین LG G4 Beat ؛ برای گوشی ال جی که خبرهایش به بیرون درز پیدا کرده بود تبلیغات بسیاری شده بود، اما به جای اینکه LG G4S نامیده شود، عنوان رسمی آن LG G4 Beat است.

این گوشی همان G4 معروف نیست، اما می تواند یک گوشی میان رده ای مناسب و معقول باشد.

برای گوشی ال جی که خبرهایش به بیرون درز پیدا کرده بود تبلیغات بسیاری شده بود، اما به جای اینکه LG G4S نامیده شود، عنوان رسمی آن LG G4 Beat است. هر چند ما تا به حال مشخصات زیادی از این گوشی را شنیده بودیم که شامل یک صفحه نمایش 5.2 اینچی 1080 * 1920 و پردازنده 1.5 گیگا هرتزی هشت هسته ای اسنپ دراگون 615 و رم 1.5 گیگا بایتی است.

ال جی ظاهرا قصد بزرگ کردن دوربین LG G4 Beat را دارد در حالی که دوربین پشتی 8 مگا پیکسلی آن که از سنسور طیف رنگی ال جی برای رنگ های طبیعی تر استفاده می کند و از فوکوس خودکار لیزری و حالت دستی برخوردار است.

صدایی که دوربین جلو تولید می کند را نمی توان نادیده گرفت. این دوربین یک سنسور 5 مگا پیکسلی دارد و حالت عکاسی متحرک را از ال جی به ارث برده است که به شما اجازه می دهد 4 عکس را با یک اشاره بگیرید.

دیگر شاخصه های این گوشی شامل یک حافظه 8 گیگا بایتی، یک باتری 2300 میلی آمپری، اندروید 5.1.1 لالی پاپ و پشتیبانی از 4G است، در حالی که بدنه این گوشی که در رنگ های نقره ای متالیک، سفید سرامیکی یا طلایی براق در دسترس است که خیلی شبیه به نسخه پلاستیکی LG G4 به نظر می رسد.

استفاده بیش از حد از نام G4

این تلفن شبیه یک گوشی میان رده ای به نظر می رسد، هرچند استفاده تکراری نام G4 تنها باعث سردرگمی می شود.

اشتباه نکنید این گوشی در رده بندی با فاصله زیادی پشت سر پرچمدار ال جی قرار می گیرد، همانند G4 Stylus و LG G4c. ال جی! اگر حرف های ما را می شنوید دفعه بعد نام دیگری را انتخاب کنید.

قیمت LG G4 Beat هنوز تایید نشده است، ولی به زودی اطلاعات بیشتری در این مورد کسب خواهیم کرد. از آنجاییکه انتظار می رود G4 Beat در همین ماه به بازار های کلیدی اروپا و آمریکای لاتین و در پی آن در کشورهای بیشتری عرضه شود.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر