;
coinex

ویژگی جدید فروشگاه ویندوز فون

ویندوز 10 ویژگی را به فروشگاه برنامه های ویندوز آورده است که برای کاربران ویندوز فون جدید است که این ویژگی توانایی باز کردن برنامه ای که به تازگی نصب شده است از داخل فروشگاه ویندوز فون است.

نسخه ی 10166 ویندوز 10 یک ویژگی را به فروشگاه برنامه های ویندوز آورده که برای کاربران ویندوز فون جدید است که این ویژگی توانایی باز کردن برنامه ای که به تازگی از داخل فروشگاه ویندوز فون نصب شده است می باشد. ما می دانیم که این ویژگی برای کاربران اندروید چند سالی است که وجود دارد اما برای کاربران ویندوز فون چیز جدیدی است. وقتی یک برنامه ی جدید نصب می شود کسانی که ویندوز 8.1 دارند می توانند برنامه ی جدید را ببینند اما نمی توانند آن را باز کنند.

همان طوری که ما هفته ی قبل متوجه شدیم بسیاری از تغییراتی که در ویندوز 10 موبایل انجام شده است به این پلتفرم اجازه خواهد داد که با اندروید و iOS سازگاری داشته باشد. به عنوان مثال یکی دیگر از تغییرات در فروشگاه ویندوز فون به کاربران اجازه خواهد داد تا ببینند چه برنامه های فروشی ای در زمینه ی برنامه مورد نظر موجود هستند. قیمت هر کدام از این برنامه ها نیز زده خواهد شد و بار دیگر تاکید می کنیم که این ویژگی ای است که کاربران اندروید و iOS مدت هاست که از آن استفاده می کنند.

زمانی که انتظار می رود تا ویندوز 10 موبایل جهانی شود سپتامبر است. ما می توانیم بهبود این پلتفرم را در هر نسخه ی جدید آن ببینیم. اما سوال بزرگی که وجود دارد این است که صرفاً با نزدیک شدن به اندروید و iOS، آیا به بقای ویندوز فون و در رقابت باقی ماندن آن، کمکی خواهد کرد یا خیر.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر