;
coinex

طراحی موتورولا موتو جی به صورت آنلاین لو رفت

طراحی موتورلا موتو جی (Gen 3) به صورت آنلاین لو رفت. موتو جی (Gen 3) که انتظار می رود تا اواخر امسال راه اندازی شود، تا به الان چندید عکس در اینترنت از آن لو رفته است.

موتو جی (Gen 3) که انتظار می رود تا اواخر امسال راه اندازی شود، تا به الان چندین عکس در اینترنت از آن لو رفته است. برای این گوشی جدید یک نوع رنگ سفید در نظر گرفته شده است و چند مشخصه مورد انتظار برای آن لیست شده است.

وبلاگ فرانسوی Nowhereelse.fr ادعا می کند، تصاویر تبلیغاتی از مدل موتورولا موتو جی (۲۰۱۵) را نگهداری می کند. از لحاظ طراحی به نظر می رسد که شبیه به مدل اسبق خود می باشد. او ادامه می دهد که بافت پشت آن همراه یک نوار فلزی جدید بوده که دوربین، فلاش و لوگوی موتورولا را به هم متصل می کند (برای مشاهده تصاویر بیشتر به این سایت مراجعه نمایید). از دیگر ویژگی های ظاهری آن دکمه ی پاور و صدا (ولوم) می باشد که در بالا و سمت راست قرار داده شده و پورت میکرو یو اس بی (microUSB) هم در پایین قرار گرفته است.

او ادامه می دهد که بافت پشت آن به همراه یک نوار فلزی جدید است که دوربین، فلاش و لوگوی موتورلا را به هم متصل می کند. از دیگر ویژگی های ظاهری آن دکمه ی پاور و صدا (ولوم) می باشد که در بالا و سمت راست قرار داده شده و پورت میکرو یو اس بی (microUSB) هم در پایین قرار گرفته است.

به لحاظ مشخصات کلی درباره ی این دستگاه باید گفت که انتظار می رود دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی همراه با پردازنده ی اسنپ دراگون ۴۱۰ و یک رم ۱ گیگا بایتی باشد. همچنین گفته می شود این دستگاه شامل یک حافظه ی ۸ گیگا بایتی است که می توان آن را از طریق یک کارت میکرو اس دی (microSD) به بالاتر هم ارتقا داد. دستگاه به یک دوربین عقب ۱۳ مگا پیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگا پیکسلی و همچنین یک باتری ۲۳۰۰ میلی آمپری مجهز شده است.

.

منبع: firstpost


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر