;
coinex

Solar Paper: صفحه خورشیدی باریک برای شارژ گوشی های هوشمند و دیگر دستگاه های قابل حمل

اشخاصی که زمان زیادی را در هوای آزاد به سر می برند و می خواهند دستگاه های قابل حمل خود را بدون ضرر به محیط زیست شارژ کنند، باید نگاهی به شارژر جدید خورشیدی Solar Paper بیاندازند.

اشخاصی که زمان زیادی را در هوای آزاد به سر می برند و می خواهند دستگاه های قابل حمل خود را بدون ضرر به محیط زیست شارژ کنند، باید نگاهی به شارژر جدید خورشیدی Solar Paper بیاندازند.

تعداد شارژرهای خورشیدی در بازار همواره رو به افزایش است. این نوع ابزارها کمک بسیار کارآمدی برای اشخاصی هستند که مایلند دستگاه های قابل حمل خود را در مکان های دور از تمدن شارژ کنند. طبق گفته تولید کننده، باریک ترینِ این شارژرها هم اکنون روی سایت Kickstarter برای جذب حامیان بیشتر، در حال تبلیغ کردن است.

Solar Paper با توان 2.5، 5، 7.5 و 10 وات ارائه می شود. چنانچه مایل باشید می توانید توان سولار پیپر را با اضافه کردن صفحات خورشیدی افزایش دهید. این صفحه ها با استفاده از آهن ربا به یکدیگر متصل می شوند.

Solar Paper با توان 2.5، 5، 7.5 و 10 وات ارائه می شود. چنانچه مایل باشید می توانید توان سولار پیپر را با اضافه کردن صفحات خورشیدی افزایش دهید. این صفحه ها با استفاده از آهن ربا به یکدیگر متصل می شوند. ابعاد هر یک از این صفحه ها در حدود 1.1*19*9 سانتی متر و وزن آنها 120 گرم است. برای اتصال با دستگاه های قابل حمل از یک درگاه یو اس بی استفاده می شود. اگر تمایل دارید که یکی از این دستگاه ها را داشته باشید، می توانید تا تاریخ 20 آگوست از کمپین Kickstarter برای تامین بودجه این پروژه حمایت کنید. برای نسخه 5 وات در حال حاضر 78 دلار، برای نسخه 7.5 وات 107 دلار و برای نسخه 10 وات آن باید 138 دلار هزینه کرد.

.

منبع: tecchannel


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر