;
coinex

این لپ تاپ زیبای HP را از دست ندهید

لپ تاپ زیبای HP. اما مدل اصلی آن قطعا به سبک مک بوک ایر شبیه است، به همین دلیل ما با دیدن این مدل جدید که HP اعلان کرده است هیجان زده شدیم. این اساسا شبیه به همان مدل اصلی است اما با رنگ های زیبا تر که HP آن را " خاکستری نقره ای و مسی" می نامد. به نظر می رسد بسیار زیباست.

اواخر سال گذشته، HP نام ناشیانه ای برای EliteBook Folio 1020 اعلان کرد. گذشته از آن Folio 1020 یکی از بهترین و زیباترین لپ تاپ هایی بود که HP تولید کرده – نازک تر و سبک تر از مک بوک ایر اما با صفحه نمایشی با وضوحی بالاتر (ویژگی های “business friendly” مانند اثر انگشت و حفاظت ندارد).

همه اینها خوب و عالی است، اما مدل اصلی آن قطعا به سبک مک بوک ایر شبیه است، به همین دلیل ما با دیدن این مدل جدید که HP اعلان کرده است هیجان زده شدیم. این اساسا شبیه به همان مدل اصلی است اما با رنگ های زیبا تر که HP آن را “خاکستری نقره ای و مسی” می نامد. به نظر می رسد بسیار زیباست.

این مدل دارای اسپیکر های Bang & Olufsen است، بنابراین به طور قطع صدای بهتری نسبت به لپ تاپ های اکثر شما دارد. البته به هر حال این اسپیکر لپ تاپ است و انتظار زیادی نمی توان از آن داشت.

همه اینها خوب و عالی است، اما مدل اصلی آن قطعا به سبک مک بوک ایر شبیه است، به همین دلیل ما با دیدن این مدل جدید که HP اعلان کرده است هیجان زده شدیم. این اساسا شبیه به همان مدل اصلی است اما با رنگ های زیبا تر که HP آن را "خاکستری نقره ای و مسی" می نامد. به نظر می رسد بسیار زیباست.  این مدل دارای اسپیکر های Bang & Olufsen است، بنابراین به طور قطع صدای بهتری نسبت به لپ تاپ های اکثر شما دارد. البته به هر حال این اسپیکر لپ تاپ است و انتظار زیادی نمی توان از آن داشت.

هیچ خبری راجع به قیمت و یا تاریخ انتشار هنوز وجود ندارد، بنابراین فقط صبور باشید.

.

منبع: theverge


عصرتکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر