coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

به زودی اچ تی سی، +One M9 را به اروپا می آورد

در ماه مارس سال جاری اچ تی سی (HTC)، وان ام ۹ (One M9) را به عنوان جانشین گوشیِ تحسین شده و فوق العاده ی ام ۸ (M8) معرفی کرد. این شرکت یک ماه بعد روی یک نسخه ی ارتقا یافته از گوشی، به نام +M9 که تراکم پیکسلی بیشتری نسبت به برادر بزرگ خود داشت، کار کرد ولی فروش آن را به چین، هند و تایوان محدود ساخت.

در ماه مارس سال جاری اچ تی سی (HTC)، وان ام ۹ (One M9) را به عنوان جانشین گوشیِ تحسین شده و فوق العاده ی ام ۸ (M8) معرفی کرد. این شرکت یک ماه بعد روی یک نسخه ی ارتقا یافته از گوشی، به نام +M9 که تراکم پیکسلی بیشتری نسبت به برادر بزرگ خود داشت، کار کرد ولی فروش آن را به چین، هند و تایوان محدود ساخت. دستگاه جدید در حال حاضر راه خود را به اروپا باز کرده و انتظار می رود به زودی به صورت عمومی در دسترس قرار بگیرد.

این گوشی دارای یک صفحه نمایش 2K) ۱۴۴۰×۲۵۶۰) و پردازنده ی ۸ هسته ای مدیا تک هلیو ایکس ۱۰ (MediaTek Helio X10) می باشد که به نظر می رسد این گوشی، به نسبت M9 که از اسنپ دراگون ۸۱۰ بهره می گیرد، بهتر و خنکتر عمل می کند. مدیاتک چند وقتی است که به دنبال ورود به بازار بین المللی می باشد و این امر برای آنها به عنوان یک پیروزی بزرگ مشخص شده است. این گوشی ۵.۲ اینچی بوده و دارای یک رم ۳ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت یا بیشتر حافظه ی داخلی می باشد. دوربین این دستگاه ماژول ۲۰ مگا پیکسلی توشیبا (Toshiba) که همان مدلی است که در M9 استفاده شده می باشد اما برخلاف M9، ویژگی های سنجش عمق از طریق دوربین به اضافه ی ابزار های بیشتر برای کلیک کردن بر روی عکس را هم دارد. همچنین باتری و دوربین جلوی این گوشی مشابه مدل قبلی آن است.

این گوشی در رنگ های نقره ای، خاکستری و طلایی می آید و راهی اروپا می شود. قیمت گذاری و دسترسی آن به کشورهای دیگر متغیر خواهد بود و در زمان مناسب مشخص می شود.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر