;
coinex

از کروم خسته شده اید؟ هم اکنون مرورگر ویوالدی افزودنی های مورد علاقه تان را اجرا می کند

مرورگر ویوالدی (Vivaldi) مرورگری که توسط مدیر عامل سابق و از بنیانگذاران اپرا (Opera) طراحی شد، امروز با یک قابلیت جدید و جالب بروزرسانی می شود.

مرورگر ویوالدی (Vivaldi) مرورگری که توسط مدیر عامل سابق و از بنیانگذاران اپرا (Opera) طراحی شد، امروز با یک قابلیت جدید و جالب بروزرسانی می شود.

این چهارمین پیش نمایش بیلد این مرورگر می باشد که شرکت انتظار دارد تا قبل از اینکه به صورت رسمی وارد بتا شود، به عنوان آخرین پیش نمایش معرفی. بزرگترین قابلیت جدید آن توانایی استفاده از افزودنیهای کروم (Chrome) می باشد که می توان آنها را به صورت مستقیم از کروم وب استور (Chrome Web Store) نصب کرد.

اگر شما خللی در کروم را متوجه شدید ولی نمی توانید از آن دل بکنید به دلیل افزودنی هایی است که در آن دارید، اما هم اکنون ویوالدی افزودنی های مورد علاقه تان را اجرا می کند و می توانید آن را امتحان کنید. شما می توانید هر آنچه از کروم را دوست دارید به ویوالدی بیاورید و در عوض از سرعت آن لذت ببرید و این حقیقت را لازم است بدانید که ویوالدی بر اساس همان موتور رندری که مرورگر گوگل استفاده می کند، ساخته شده است.

ویوالدی که برای ویندوز، مک (Mac) و لینوکس (Linux) در دسترس قرار می گیرد، کاربران توانا را هدف گذاری کرد و احتمالا به زودی به مرورگری تبدیل می شود که شما به دنبال آن بوده اید.

تعدادی از تغییرات کوچکتر با امکان خصوصی سازی (از جمله ۴ تم) نیز در این نسخه موجود می باشد. حرکات موس (mouse gesture) و دسترسی سریع (speed dial)، و همچنین این ویژگی که تب های مورد علاقه ی شما را در یک تب جدید نشان می دهد، هم به آن اضافه شده است.

این مرورگر ترفند های جدیدی هم دارد. از جمله اینکه برای مرور کردن آسان سایت های مرتبط به هم، چندین تب می توانند در یک تب ترکیب شوند. به طور مثال، اگر شما در حال تحقیق به صورت آنلاین هستید، می توانید همه ی تب های مربوط به آن را برای صرفه جویی در فضا و همچنین سرعت بیشتر در کار خود، در یک تب ترکیب کنید. قابلیت دیگر امکان یادداشت برداری روی مرورگر می باشد. برای اینکه به خاطر بیاورید که یک صفحه به چه دلیل برای شما مهم بوده، می توانید یادداشت بگذارید و از آن اسکرین شات بگیرید.

.

منبع: thenextweb


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر