;
coinex

گوشی های هوشمند جدید مارشال رویای اشخاص دوستدار موسیقی هستند

 صدای شگفت انگیزی ایجاد می کند اما به ظاهر چیزی بیشتر از یک گوشی هوشمند نیست

اگر شما تا کنون برای خرید یک مجموعه پخش موسیقی و یا یک هدفون هزینه زیادی را متحمل شده اید و یا در نظر دارید پول باد آورده ای را برای آن خرج کنید، باید با تقویت کننده مارشال و کیفیت موثر آن در پخش عالی صداهای ضعیف آشنا شوید.

آخرین نسخه آماده آن به طور تقریبا غیر منتظره ای در مسیر انحرافی بازار تلفن همراه قرار گرفته است، اما نیازی به گفتن نیست که قطعا دستگاه جالبی است و صدای شگفت انگیزی ایجاد می کند اما به ظاهر چیزی بیشتر از یک گوشی هوشمند نیست. در هر حال، کمپانی مارشال موفق به طراحی یک گوشی موسیقی محور منحصر به فرد شده است. البته مانند مدل های دیگری که ما دیده ایم نیست. بسیار شبیه به آنچه است که هر شخص دوستدار موسیقی آرزوی داشتنش را دارد.

  کمه تنظیم صدا یک چرخ اسکرولی است که با بالا و پایین بردن آن می توان صدا را با دقتی خوب در سطحی مناسب تنظیم کرد، این دستگاه همچنین دارای دو بلندگو جلو و حتی دو جک استریو جداگانه است.
این دستگاه مجهز به هاب صوتی اختصاصی ولفسون WM8281 است که عملکرد رمزگشایی با کیفیت بالا و کیفیت صدا، را به ارمغان خواهد آورد و اتلاف صوتی ندارد.
دکمه تنظیم صدا یک چرخ اسکرولی است که با بالا و پایین بردن آن می توان صدا را با دقتی خوب در سطحی مناسب تنظیم کرد، این دستگاه همچنین دارای دو بلندگو جلو و حتی دو جک استریو جداگانه است.

مارشال ادعا می کند “ممکن است این دستگاه قوی ترین تلفن همراه روی زمین در زمینه پخش صوتی باشد”. به خاطر دو خروجی کنترل صدای مجزایی که دارد، کاملا انعطاف پذیر می باشد! این دستگاه لندن نام گرفته است.

و در آخر لازم به ذکر است که یک ” دکمه M ” در بالای گوشی تعبیه شده است که می توان از طریق آن با یک کلیک به آهنگ ها دسترسی داشت و همچنین از پخش یک آهنگ صرفه نظر کرد.

و در آخر لازم به ذکر است که یک " دکمه M " در بالای گوشی تعبیه شده است که می توان از طریق آن با یک کلیک به آهنگ ها دسترسی داشت و همچنین از پخش یک آهنگ صرفه نظر کرد.
اگر بخواهیم راجع به نرم افزار های قابل استفاده روی آن صحبت کنیم، می توان یک سیستم گسترده اکولایزر قدرتمند و همچنین چند برنامه صوتی مانند DJ-APP و LoopStack را نام برد.

دیگر مشخصات این گوشی، خیلی قابل توجه نیستند، در واقع تمرکز اصلی ساخت این دستگاه روی آنها نیست. مارشال لندن دارای صفحه نمایش IPS با کیفیت 720p 4.7 اینچ است و توسط یک پردازنده اسنپدراگون کوالکوم کار می کند. 2GB رم و 16GB حافظه ذخیره سازی داخلی دارد، البته شکاف کارت حافظه micorSD نیز در آن تعبیه شده است. یک FLAC صوتی که موج را تقویت می کند در آن مشاهده می شو و دوربین اصلی آن 8MP و دوربین جلوی آن 2MP است. دارای باتری 2500 میلی آمپری و اندروید 5.0.2 لالی پاپ است.

قیمت آن در سوئد 4995 کرون است که حدود 585 دلار می شود- اما با توجه به مشخصات فوق این قیمت کاهش خواهد یافت، اما هنوز ویژگی های آن منحصر به فرد است و نتیجه قطعا مطلوب خواهد بود. در حال حاضر این محصول در مرحله پیش سفارش است و انتظار می رود زودتر از 17 آگوست منتشر نشود.

.

منبع: m.gsmarena


عصرتکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر