;
coinex

انگری برد 2 در 30 جولای اپ استورها را تکان خواهد داد، نام این نسخه : “مادر تمام دنباله ها “

اولین بازی پرندگان خشمگین (اَنگری بِرد، Angry Bird) در سال 2009 منتشر شد، زمانی که Rovio یک کمپانی کمتر شناخته شده بود نسخه های این بازی را یکی پس از دیگری بدون توقف توسعه داد.

اولین بازی پرندگان خشمگین (اَنگری بِرد، Angry Bird) در سال 2009 منتشر شد، زمانی که Rovio یک کمپانی کمتر شناخته شده بود نسخه های این بازی را یکی پس از دیگری بدون توقف توسعه داد.

پنجاه و دومین بازی روویو (Rovio) مثل ضربه ای سهمگین در سال 2010 ظاهر شد و در پایان سال، حدودا 12 میلیون نسخه از این بازی دانلود شده بود. از آن زمان تا کنون، بیش از 10 بازی انگری برد دیگر منتشر شده است که بیشتر آنها بسیار موفق بوده اند. اما اکنون زمان آن است که Rovio انگری برد 2 که با نام “مادر تمام دنباله ها” خوانده می شود را روانه بازار کند.

پنجاه و دومین بازی روویو (Rovio) مثل ضربه ای سهمگین در سال 2010 ظاهر شد و در پایان سال، حدودا 12 میلیون نسخه از این بازی دانلود شده بود. از آن زمان تا کنون، بیش از 10 بازی انگری برد دیگر منتشر شده است که بیشتر آنها بسیار موفق بوده اند. اما اکنون زمان آن است که Rovio انگری برد 2 که با نام "مادر تمام دنباله ها" خوانده می شود را روانه بازار کند.

درست است، بازی جدید انگری برد به زودی به بازار می آید و با توجه به منابع، تاریخ دقیق آن 30 ژوئیه انتخاب شده است. به گفته Rovio، این تاریخ روزی است که در آن، این بازی با نام تجاری جدید در فروشگاه های سراسر دنیا به فروش می رسد (این فروشگاه ها قطعا شامل اپ استور اپل و گوگل پلی استور می شود، اما هنوز مطمئن نیستیم که در فروشگاه های دیگر هم وجود خواهد داشت یا نه).

ما دقیقا نمی دانیم که باید چه انتظاری از بازی انگری برد 2 داشته باشیم، اما ما شاهد این هستیم که تمام پرندگان معروف نسخه های پیشین در این نسخه نیز گنجانده خواهند شد. شما می توانید از وب سایت رسمی این بازی یک تیزر تبلیغاتی کوتاه را مشاهده کنید. در این تیزر خوک های واقعی دیده می شوند، آیا آن ها نیز در این بازی گنجانیده شده اند؟

Rovio در مورد بازی انگری برد 2 در تاریخ 28 ژوئیه، دقیقا دو روز قبل از عرضه عمومی بازی در اپ استورها، جزییات بیشتری را فاش خواهد کرد. چه کسی به دنبال این است که این بازی جدید را زودتر امتحان کند و ببیند که این بازی کلا در مورد چه چیزی است؟ نظر شما درباره این بازی چیست؟ آیا این پرندگان خشمگین می توانند ضربات مهلکی را به اپ استورها وارد نمایند؟

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر