;
coinex

سامسونگ گلکسی تب اس 2 کوچکتر و باریکتر می شود

سامسونگ از دو مدل گلکسی تب اس 2 خود پرده برداری کرد، یک مدل با صفحه نمایش 8 اینچی و مدل دیگر با صفحه نمایش 9.7 اینچی و این دو به طور قابل ملاحظه ای نسبت به پارسال متفاوت هستند.

سامسونگ از دو مدل گلکسی تب اس 2 خود پرده برداری کرد، یک مدل با صفحه نمایش 8 اینچی و مدل دیگر با صفحه نمایش 9.7 اینچی و این دو به طور قابل ملاحظه ای نسبت به پارسال متفاوت هستند. بر اساس اطلاعاتی که دیروز فاش شد، هر دو مدل سال گذشته کوچک تر شده اند و صفحه ی عریض با نسبت ابعاد 9*16 از بین رفته و جای آن را مدلی شبیه به آیپد با فرمت 3*4 گرفته است. این شرکت اعلام کرد که این مدل ها تجربه بصری جدیدی از مرورِ صفحات وب ارائه داده و تحولی نسبت به خواندن کتاب های الکترونیکی و صفحات وب ایجاد خواهد کرد. از سوی دیگر از این صفحات نمایشی موجود کمتر می توان برای تماشای فیلم بهره گرفت، به خصوص که در هر دو مدل گلکسی تب اس 2 نیز از لحاظ رزولوشن یک لول پایین تر آمده و از QuadHD به 2048*1536 تغییر یافته است.

بدیهی است که سامسونگ گمان می کند که مردم از تبلت هایشان بیشتر برای مطالعه استفاده می کنند تا برای دیدن فیلم. این موضوع در واقع تاکید اضافی است که صفحه نمایش جدید Super AMOLED دارای یک حالت خواندن است که میزان روشنایی صفحه نمایش را به نوعی تغییر می دهد که به کاربران برای مطالعه برای مدت طولانی تر کمک می کند. علاوه بر تغییر در روشنایی صفحه نمایش، هر دو تبلت باریک تر شده و ضخامتان به 5.6mm کاهش یافته است که نسبت به گذشته حدود 10% باریک تر شده اند. وزن مدل 9.7 اینچی برابر 385 گرم و وزن مدل 8 اینچی برابر 254 گرم می باشد.

علاوه بر تغییر در روشنایی صفحه نمایش، هر دو تبلت باریک تر شده و ضخامتان به 5.6mm کاهش یافته است که نسبت به گذشته حدود 10% باریک تر شده اند. وزن مدل 9.7 اینچی برابر 385 گرم و وزن مدل 8 اینچی برابر 254 گرم می باشد.

مشخصات هوشمندانه باعث شده است که مدل جدید یک جهش خوب نسبت به سال گذشته داشته باشد. گلکسی تب اس 2 دارای پردازده ی 8 هسته ای می باشد که در مدل 9.7 اینچی قدرت پردازش آن 1.9 GHz و در مدل 8 اینچی 1.3 GHz است. در این مدل ها مثل گلکسی نوت 4 از اکزینوس 5433 استفاده شده است. دستگاه دارای 3 گیگا بایت رم و 32/64 گیگابایت حافظه ی داخلی است که البته توسط حافظه ی جانبی قابل گسترش نیز می باشد. این تبلت ها انرژی خود را از باتری 4000/5870 میلی آمپر ساعتی تامین می کنند. در ضمن گلکسی تب اس 2 مانند پارسال دارای حسگر اثر انگشت می باشد و سیستم عامل آن اندروید لالی پاپ 5.1.1 است.

گلکسی تب اس 2 ماه آینده عرضه خواهد شد اما سامسونگ هنوز اعلام نکرده است که این محصول چه قیمتی خواهد داشت. هر چند که سال گذشته مدل کوچکتر 400 و بزرکتر 500 دلار قیمت داشتند.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر