;
coinex

تصاویر لو رفته از سامسونگ گلکسی تب S2

تصاویر لو رفته از سامسونگ گلکسی تب S2. انتظار می رود سامسونگ دو مدل مختلف از تبلت، یکی با صفحه نمایش ۸ اینچی و دیگری با صفحه نمایش ۹.۷ اینچی معرفی کند.

همین چند روز پیش، اعلام شد که تبلت های سامسونگ گلکسی تب اس ۲ هفته ی بعد به طور رسمی پرده برداری می شود. انتظار می رود سامسونگ دو مدل مختلف از تبلت، یکی با صفحه نمایش ۸ اینچی و دیگری با صفحه نمایش ۹.۷ اینچی معرفی کند. طبق شایعات مبنی بر ضخامت ۵.۴ میلی متری که حتی از اپل آیپد ایر ۲ (Apple iPad Air2) هم که ۶.۱ میلی متر ضخامت دارد نازکتر می باشد، این دو نوع نازکترین تبلت هایی هستند که تاکنون تولید شده اند.

سامسونگ گلکسی تب S2 8 و سامسونگ گلکسی تب S2 9.7 جایگزین مدل های سامسونگ گلکسی تب S 8.4 و سامسونگ گلکسی تب S 10.5 که سال گذشته عرضه شدند، می شوند. علاوه بر این تغییرات سایز صفحه نمایش سوپر آمولد (Super AMOLED) تبلت ها، نسبت ابعاد آن برای بهبود مرورگر وب به ۴:۳ تغییر کرده و کیفیت آن از ۲۵۶۰×۱۶۰۰ به ۲۰۴۸×۱۵۳۶ ارتقا یافته است.

تبلت های جدید از یک پردازشگر قدرتمند ۶۴ بیتی اکسینوس که دارای پردازنده ی مرکزی ۸ هسته ای و ۲.۱ گیگا هرتزی و پردازنده ی گرافیکی Mail-T760 می باشد، بهره می گیرد که دقیقا در سامسونگ گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج استفاده می شود. این تبلت ها به یک رم ۳ گیگا بایتی به همراه یک حافظه ی داخلی ۳۲ گیگا بایتی مجهز شده اند. برای کسانی که به حافظه ی بیشتری نیاز دارند هم یک اسلات میکرو اس دی به ظرفیت ۱۲۸ گیگا بایت قرار داده شده و همچنین دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی و دوربین عقب ۲۱ مگا پیکسلی در آن کار شده است.

انتظار می رود نسخه ای از گلکسی تب اس ۲ ۸ اینچی را که فقط وای-فای را پشتیبانی می کند ، ۳۹۹ دلار و نسخه ی 4G LTE به قیمت ۴۹۸ دلار قیمت گذاری شوند. به همین ترتیب قیمت نسخه ی وای –فای از گلکسی تب اس ۲ ۹.۷ اینچی به قیمت ۴۹۹ دلار و نسخه ی با اتصال 4G LTE ۵۹۸ دلار می باشد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر