;
coinex

برنامه های ضروری و رایگان اندروید (ویرایش ۲۰۱۵)

اندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های جهان است و یک اکوسیستم غول پیکر از برنامه ها به حساب می آید که ۱.۵ میلیون برنامه ی کاربردی در گوگل پلی استور دارد، اما داشتن انتخاب های زیاد اغلب پیدا کردن برنامه های ضروری و مورد نیاز را با مشکل روبرو می کند.

اندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های جهان است و یک اکوسیستم غول پیکر از برنامه ها به حساب می آید که ۱.۵ میلیون برنامه ی کاربردی در گوگل پلی استور دارد، اما داشتن انتخاب های زیاد اغلب پیدا کردن برنامه های ضروری و مورد نیاز را با مشکل روبرو می کند.

چیزی که در ادامه می آید با این هدف که برنامه های ضروری اندروید را انتخاب کنید انجام شده است و به شما کمک می کند که بهترین پلت فرم را بدون روش خسته کننده ی سعی و خطا کشف کنید.

این یک لیست قطعی نیست ، اما در طول این سالهایی که ده ها گوشی اندروید را امتحان کرده ایم – البته اگر بیشتر نباشد – به این پی برده ایم که کدامیک از این برنامه های دقیق را نگه داریم. چیزی که آنها را خاص کرده این است که به طور منظم بروز رسانی می شوند و امتحان خود را در طول زمان پس داده اند، با این حال ما مشتاق به شنیدن علاقمندی های شما در بخش نظرات هستیم.

در نهایت این را هم در نظر داشته باشید که ما پورتال ها و مسنجر هایی که اکثر شما نصب می کنید را تضمین نمی کنیم. برنامه هایی مانند فیسبوک، توییتر، تامبلر، نتفلیکس، پینترست یا اسنپ چت که احتمالا در اکثر گوشی ها وجود دارد و به همین ترتیب مسنجر مانند اسکایپ، وایبر، فیس بوک مسنجر، واتس آپ، هانگوت و … ( خوب یا بد بودن آنها پای خودتان است). هدف این لیست، کمک کردن به شما در کشف بهترین برنامه ها در دسته بندی های جدید متنوع می باشد که ممکن است به گوشتان خورده باشد یا خیر. به لیست زیر نگاهی بیندازید.

.

Launcher NOVA : لانچر سفارشی و عالی اندروید

Launcher NOVA : لانچر سفارشی و عالی اندروید  صدها لانچر سفارشی اندروید وجود دارد که بسیاری از آنها عالی هم هستند، اما Nova  با مجموعه ای از قابلیت های شگفت انگیز ، بروزرسانی منظم، و عملکرد راحت از بقیه مناسبتر است.

صدها لانچر سفارشی اندروید وجود دارد که بسیاری از آنها عالی هم هستند، اما Nova  با مجموعه ای از قابلیت های شگفت انگیز ، بروزرسانی منظم، و عملکرد راحت از بقیه مناسبتر است.

.

Belle  UI Icon Pack : آیکون های زیباتر

Belle  UI Icon Pack : آیکون های زیباتر  برخلاف iOS و ویندوز فون ، اندروید امکان خصوصی سازی و زیباتر کردن پلت فرم از هر جنبه ای را به  شما می دهد و ما اغلب دوست داریم گزینه ای برای تغییر دادن همه ی آیکون ها روی دستگاهمان را داشته باشیم. بروزرسانی اخیر Belle UI Icon Pack ، مجموعه ای از آیکون های خیلی زیبا با سبک منحنی و متفاوت به همراه دارد که آن را از آیکون های موجود تمییز می دهد.

برخلاف iOS و ویندوز فون ، اندروید امکان خصوصی سازی و زیباتر کردن پلت فرم از هر جنبه ای را به  شما می دهد و ما اغلب دوست داریم گزینه ای برای تغییر دادن همه ی آیکون ها روی دستگاهمان را داشته باشیم. بروزرسانی اخیر Belle UI Icon Pack ، مجموعه ای از آیکون های خیلی زیبا با سبک منحنی و متفاوت به همراه دارد که آن را از آیکون های موجود تمییز می دهد.

.

Outlook: برنامه ی ایمیل با قابلیت های فوق العاده

Outlook: برنامه ی ایمیل با قابلیت های فوق العاده  Outlook برای اندروید یک گیرنده ی پست الکترونیکی روان است که با حرکت دست کار می کند، طوری که می توانید به سرعت پیام ها را پاک کنید، آرشیو و یا دوباره نویسی کنید. همچنین به شما این امکان را می دهد که بین ایمیل ها سوئیچ کنید و ویژگی تاریخ گذاری هم در آن کار شده است و فایل های بزرگ را هم می توانید ارسال کنید.

Outlook برای اندروید یک گیرنده ی پست الکترونیکی روان است که با حرکت دست کار می کند، طوری که می توانید به سرعت پیام ها را پاک کنید، آرشیو و یا دوباره نویسی کنید. همچنین به شما این امکان را می دهد که بین ایمیل ها سوئیچ کنید و ویژگی تاریخ گذاری هم در آن کار شده است و فایل های بزرگ را هم می توانید ارسال کنید.

.

Yahoo Weather: برنامه ی مفید و روان هواشناسی

Yahoo Weather: برنامه ی مفید و روان هواشناسی  بعد از تجربه ی کار با بسیاری از برنامه های هواشناسی به این نتیجه رسیدیم که برنامه Yahoo Weather که خیلی واضح طراحی شده از همه مناسبتر است. این برنامه، واضح و بدون نامنظمی و یا مزاحمت تبلیغاتی می باشد و به این صورت است که یک تصویر تمام صفحه از منطقه ی شما نمایش می دهد و در همان لحظه شرایط آب و هوایی را با شکل توضیح می دهد. پایین که بروید، پیش بینی آب و هوای چند روز آینده را نشان داده و اطلاعات ضروری مانند رطوبت هوا، قابلیت دید و شاخص UV را با جزئیات مشخص می کند. با حرکت بیشتر به سمت پایین تنظیمات بیشتری مانند نقشه ی ابر، قرائت فشار سنج و باد، احتمال بارش و فاز ماه را می توانید انجام دهید. با حرکت به سمت چپ و راست می توانید بین شهرستان ها سوئیچ کنید و به طور کلی تجربه ی تمیز و مدرنی را به شما می دهد.

بعد از تجربه ی کار با بسیاری از برنامه های هواشناسی به این نتیجه رسیدیم که برنامه Yahoo Weather که خیلی واضح طراحی شده از همه مناسبتر است. این برنامه، واضح و بدون نامنظمی و یا مزاحمت تبلیغاتی می باشد و به این صورت است که یک تصویر تمام صفحه از منطقه ی شما نمایش می دهد و در همان لحظه شرایط آب و هوایی را با شکل توضیح می دهد. پایین که بروید، پیش بینی آب و هوای چند روز آینده را نشان داده و اطلاعات ضروری مانند رطوبت هوا، قابلیت دید و شاخص UV را با جزئیات مشخص می کند. با حرکت بیشتر به سمت پایین تنظیمات بیشتری مانند نقشه ی ابر، قرائت فشار سنج و باد، احتمال بارش و فاز ماه را می توانید انجام دهید. با حرکت به سمت چپ و راست می توانید بین شهرستان ها سوئیچ کنید و به طور کلی تجربه ی تمیز و مدرنی را به شما می دهد.

.

Cal: تقویم کاربر پسند

Cal: تقویم کاربر پسند  ما هیچ برنامه ی تقویمی که در رقابت با کال پیروز شود، ندیده ایم. تصویر زمینه های مختلف برای هر روز، انیمیشن های آبگونه را هیچیک از رقبا ندارند، اما مهمتر از همه این است که با یک حرکت ساده و سریع و بدون نیاز به رفتن به منوهای بیشمار، می توانید یک رویداد را اضافه کنید.

ما هیچ برنامه ی تقویمی که در رقابت با کال پیروز شود، ندیده ایم. تصویر زمینه های مختلف برای هر روز، انیمیشن های آبگونه را هیچیک از رقبا ندارند، اما مهمتر از همه این است که با یک حرکت ساده و سریع و بدون نیاز به رفتن به منوهای بیشمار، می توانید یک رویداد را اضافه کنید.

.

HERE Maps: نقشه و جهت یابی آفلاین و رایگان

HERE Maps: نقشه و جهت یابی آفلاین و رایگان  HERE Maps یکی از خدماتی است که هنوز تحت پوشش نوکیاست و خوشبختانه شرکت، فرم نهایی آن را برای ارائه به کاربران با جهت یابی کاملا آفلاین به صورت رایگان منتشر کرده است. این برنامه همچنین آرایه ی وسیعی از نقشه های موجود، اطلاعات بروز برای حمل و نقل عمومی و همچنین راهنمای صوتی را دارا می باشد.

HERE Maps یکی از خدماتی است که هنوز تحت پوشش نوکیاست و خوشبختانه شرکت، فرم نهایی آن را برای ارائه به کاربران با جهت یابی کاملا آفلاین به صورت رایگان منتشر کرده است. این برنامه همچنین آرایه ی وسیعی از نقشه های موجود، اطلاعات بروز برای حمل و نقل عمومی و همچنین راهنمای صوتی را دارا می باشد.

.

Evernote: یادداشت با قدرت فوق العاده

Evernote: یادداشت با قدرت فوق العاده  Evernote یک نام برای خود ساخته: برنامه ی یادداشت همگام سازی با ابر. کار با آن ساده است اما آن هم با قابلیت های بیشتری می آید. اگر می خواهید تجربه ی یادداشت برداری قدرتمندی داشته باشید این برنامه را دریافت کنید.

Evernote یک نام برای خود ساخته: برنامه ی یادداشت همگام سازی با ابر. کار با آن ساده است اما آن هم با قابلیت های بیشتری می آید. اگر می خواهید تجربه ی یادداشت برداری قدرتمندی داشته باشید این برنامه را دریافت کنید.

.

Muzei: تصویر زمینه ی زنده با پیچ و تاب مدرن

Muzei: تصویر زمینه ی زنده با پیچ و تاب مدرن  این برنامه از یک برنامه ی تصویر زمینه ی زنده ی ساده خیلی فراتر است: یک پلت فرم باز برای استفاده ی دیگران است که تصاویر زمینه ای تار برای صفحه نمایش اندروید می آورد، و شما می توانید از بین صدها مدل مختلف تصاویری را به صورت روزانه از هنرمندان معروف، تصاویر روزانه ناسا، مناظر، حیوانات، عکس های وبلاگ تامبلر و هر آنچه که بخواهید را دریافت کنید.

این برنامه از یک برنامه ی تصویر زمینه ی زنده ی ساده خیلی فراتر است: یک پلت فرم باز برای استفاده ی دیگران است که تصاویر زمینه ای تار برای صفحه نمایش اندروید می آورد، و شما می توانید از بین صدها مدل مختلف تصاویری را به صورت روزانه از هنرمندان معروف، تصاویر روزانه ناسا، مناظر، حیوانات، عکس های وبلاگ تامبلر و هر آنچه که بخواهید را دریافت کنید.

.

SwiftKey: صفحه کلید جایگزین

SwiftKey: صفحه کلید جایگزین  Swiftkey  محبوب ترین برنامه ی تایپ است که فوق العاده رشد کرده است. Swiftkey یک کیبورد فرز جایگزین برای اندروید است که شما می توانید با استفاده از آن با انتخاب ده ها تم کیبوردتان را سفارشی کنید، اما سرعت تایپ کردن، همچنین موتور زبان غنی که چیزی که شما تایپ می کنید را تشخیص داده و آن را به کلمه تبدیل کند، چیزی است که در این برنامه خیلی برجسته است.

Swiftkey محبوب ترین برنامه ی تایپ است که فوق العاده رشد کرده است. Swiftkey یک کیبورد فرز جایگزین برای اندروید است که شما می توانید با استفاده از آن با انتخاب ده ها تم کیبوردتان را سفارشی کنید، اما سرعت تایپ کردن، همچنین موتور زبان غنی که چیزی که شما تایپ می کنید را تشخیص داده و آن را به کلمه تبدیل کند، چیزی است که در این برنامه خیلی برجسته است.

.

Greenify: ابزاری برای حداکثر کردن عمر باتری

Greenify: ابزاری برای حداکثر کردن عمر باتری    یک برنامه ی ساده ی مدیریت باتری است که شما را از اینکه هیچ برنامه ای از سیستم شما به وسیله ی بالا بردن خیلی زیاد منابعش سوء استفاده نمی کند، مطمئن می سازد. برنامه درباره ی آن به شما هشدار می دهد و به شما این امکان را می دهد که تب هایی را که باتری مصرف می کنند ببندید.

یک برنامه ی ساده ی مدیریت باتری است که شما را از اینکه هیچ برنامه ای از سیستم شما به وسیله ی بالا بردن خیلی زیاد منابعش سوء استفاده نمی کند، مطمئن می سازد. برنامه درباره ی آن به شما هشدار می دهد و به شما این امکان را می دهد که تب هایی را که باتری مصرف می کنند ببندید.

.

TextSecure: امنیت و خصوصی سازی تماس ها و پیام ها

TextSecure: امنیت و خصوصی سازی تماس ها و پیام ها  این برنامه شما را  به داشتن مکالمات محرمانه هم از طریق پیام رسانی و هم از طریق تماس صوتی قادر می کند. رایگان است و متن ها و تماس های گروهی را هم پشتیبانی می کند و می توانید مدیا را به اشتراک بگذارید. بهتر از همه اینکه، متن باز (open source) است و شما را مطمئن می کند که رمز گذاری ها به شیوه ای درست انجام شده و دولت نمی تواند به زندگی شخصی شما دسترسی داشته باشد. سرور هم به هیچیک از تماس های شما دسترسی ندارد و هیچ داده ای ذخیره نمی شود.

این برنامه شما را  به داشتن مکالمات محرمانه هم از طریق پیام رسانی و هم از طریق تماس صوتی قادر می کند. رایگان است و متن ها و تماس های گروهی را هم پشتیبانی می کند و می توانید مدیا را به اشتراک بگذارید. بهتر از همه اینکه، متن باز (open source) است و شما را مطمئن می کند که رمز گذاری ها به شیوه ای درست انجام شده و دولت نمی تواند به زندگی شخصی شما دسترسی داشته باشد. سرور هم به هیچیک از تماس های شما دسترسی ندارد و هیچ داده ای ذخیره نمی شود.

.

ES File Explorer : فایل مدیریت رایگان و کامل

ES File Explorer : فایل مدیریت رایگان و کامل  این برنامه به عنوان یک فایل منیجر نهایی برای اندروید می باشد که رایگان و کامل است. همه ی عملکرد های ابتدایی را دارد. شما انتظار دارید در یک فایل منیجر، کپی پیست کردن، جهت یابی سریع بین فولدر ها و غیره را بدون مزاحمت تبلیغات ببینید و در دستگاه های مختلف به راحتی کار کند. کاربران پیشرفته می دانند که ES File Explorer با همه ی قابلیت های Root Explorer می آید، یعنی وقتی یکبار این برنامه را روت کنید، دسترسی به برنامه ها را در سطح سیستم دریافت می کنید و از درایو های ابری استفاده می کنید.

این برنامه به عنوان یک فایل منیجر نهایی برای اندروید می باشد که رایگان و کامل است. همه ی عملکرد های ابتدایی را دارد. شما انتظار دارید در یک فایل منیجر، کپی پیست کردن، جهت یابی سریع بین فولدر ها و غیره را بدون مزاحمت تبلیغات ببینید و در دستگاه های مختلف به راحتی کار کند. کاربران پیشرفته می دانند که ES File Explorer با همه ی قابلیت های Root Explorer می آید، یعنی وقتی یکبار این برنامه را روت کنید، دسترسی به برنامه ها را در سطح سیستم دریافت می کنید و از درایو های ابری استفاده می کنید.

.

Security: 1Password

Security: 1Password  این برنامه برای هر سایت یک پسوورد قوی ایجاد می کند و آنها را به خاطر می سپارد. اگر شما در به یاد آوردن پسوورد های مختلفی که استفاده می کنید دچار مشکل شوید، وان پسوورد آنها را به یاد می آورد. نسخه ی جدید برنامه کامل است و روی جفت دستگاه های تلفن و تبلت کار می کند. امنیت، نگرانی شماره یک کاربران دستگاه های موبایل است. با این برنامه شما می توانید پسوورد های پیچیده ی مسخره ایجاد کنید و آنها را به یاد بیاورید.

این برنامه برای هر سایت یک پسوورد قوی ایجاد می کند و آنها را به خاطر می سپارد. اگر شما در به یاد آوردن پسوورد های مختلفی که استفاده می کنید دچار مشکل شوید، وان پسوورد آنها را به یاد می آورد. نسخه ی جدید برنامه کامل است و روی جفت دستگاه های تلفن و تبلت کار می کند. امنیت، نگرانی شماره یک کاربران دستگاه های موبایل است. با این برنامه شما می توانید پسوورد های پیچیده ی مسخره ایجاد کنید و آنها را به یاد بیاورید.

.

Timely: ساعت آلارم ظریف

Timely: ساعت آلارم ظریف  تصور این که بتوان برنامه ی آلارم ساعت را بهبود بخشید، سخت است اما Timely Alarm Clock این کار را انجام داده و قابلیت هایی به آن اضافه شده است. این برنامه شما را به آرامی با افزایش تدریجی زنگ آلارم بیدار می کند و آلارمتان را در سرتاسر دستگاه های مختلف همزمان می کند.

تصور این که بتوان برنامه ی آلارم ساعت را بهبود بخشید، سخت است اما Timely Alarm Clock این کار را انجام داده و قابلیت هایی به آن اضافه شده است. این برنامه شما را به آرامی با افزایش تدریجی زنگ آلارم بیدار می کند و آلارمتان را در سرتاسر دستگاه های مختلف همزمان می کند.

.

AirDroid: انتقال بی سیم عکس ها و فایل ها به PC

AirDroid: انتقال بی سیم عکس ها و فایل ها به PC  AirDroid یک ابزار است که از همان روزهای اولی که اندروید آمد روی آن فکر شده است: این قابلیت را دارد که می توانید گوشی اندروید را بی سیم به PC وصل کنید. بعد از آن در مرورگر، web.airdroid.com را تایپ کنید و سپس به همه ی عکس ها، موزیک ها، ویدئو ها و فایل های دیگر گوشی دسترسی پیدا کنید.

AirDroid یک ابزار است که از همان روزهای اولی که اندروید آمد روی آن فکر شده است: این قابلیت را دارد که می توانید گوشی اندروید را بی سیم به PC وصل کنید. بعد از آن در مرورگر، web.airdroid.com را تایپ کنید و سپس به همه ی عکس ها، موزیک ها، ویدئو ها و فایل های دیگر گوشی دسترسی پیدا کنید.

.

Google Photos:

Google Photos:  گوگل فوتوز انقلابی کوچک در ذخیره سازی عکس ها و به اشتراک گذاری آنها به ارمغان آورد: این برنامه با ذخیره سازی نامحدود ابری تصاویر تا ۱۶ مگاپیکسلی و برای ویدئو های تا ۱۰۸۰ پیکسل به همراه است. این برنامه به اشتراک گذاری تصاویر و آلبوم ها را بشدت آسان می کند و روی پلت فرم های iOS، اندروید، وب و هر برنامه ی دیگری با یک مرورگر به خوبی کار می کند.

گوگل فوتوز انقلابی کوچک در ذخیره سازی عکس ها و به اشتراک گذاری آنها به ارمغان آورد: این برنامه با ذخیره سازی نامحدود ابری تصاویر تا ۱۶ مگاپیکسلی و برای ویدئو های تا ۱۰۸۰ پیکسل به همراه است. این برنامه به اشتراک گذاری تصاویر و آلبوم ها را بشدت آسان می کند و روی پلت فرم های iOS، اندروید، وب و هر برنامه ی دیگری با یک مرورگر به خوبی کار می کند.

.

Snapseed: ویرایشگر نهایی تصویر تلفن همراه

Snapseed: ویرایشگر نهایی تصویر تلفن همراه  Snapseed چند سال پیش توسط گوگل به یک دلیل پیاده شد: اینکه یک رابط کاربری ایجاد کند تا به شما این امکان را بدهد که بتوانید تصاویری که در گوشی دارید را به سادگی با استفاده از رابط کاربری مبنی بر حرکت دست ویرایش کنید. شما گزینه ای قدرتمند در انتخاب تنظیمات دارید، به طوریکه می توانید در یک نقطه ی خاص ضربه بزنید و فقط همان نقطه را به جای کل تصویر، ویرایش کنید. این برنامه رایگان است و به راحتی کار می کند و احتمالا بهترین راه برای ویرایش عکس های اندروید م

Snapseed چند سال پیش توسط گوگل به یک دلیل پیاده شد: اینکه یک رابط کاربری ایجاد کند تا به شما این امکان را بدهد که بتوانید تصاویری که در گوشی دارید را به سادگی با استفاده از رابط کاربری مبنی بر حرکت دست ویرایش کنید. شما گزینه ای قدرتمند در انتخاب تنظیمات دارید، به طوریکه می توانید در یک نقطه ی خاص ضربه بزنید و فقط همان نقطه را به جای کل تصویر، ویرایش کنید. این برنامه رایگان است و به راحتی کار می کند و احتمالا بهترین راه برای ویرایش عکس های اندروید می باشد.

.

VSCO Cam: فیلتر های قوی

VSCO Cam: فیلتر های قوی  VSCO Cam برنامه ای است که توسط Visual Supply Company که شرکت شناخته شده ای برای توسعه ی بعضی از فیلتر های تقلید فیلم برای لایت روم می باشد، طراحی شده است و جای تعجب نیست که این تخصص منجر به مجموعه ای از بعضی فیلتر های شگفت انگیز که درVSCO Cam  می توانید آن را دریافت کنید، شده است. حسن فیلترهای VSCO در اندازه گیری دقیق از اثرات هنری می باشد که به شما کمک می کند که یک منظره را درست همان مقداری که برای لمس یک عکس نیاز دارید، دریافت کنید و همچنین از ویرایش بیش از حد تصویرتان جلوگیری می کند.

VSCO Cam برنامه ای است که توسط Visual Supply Company که شرکت شناخته شده ای برای توسعه ی بعضی از فیلتر های تقلید فیلم برای لایت روم می باشد، طراحی شده است و جای تعجب نیست که این تخصص منجر به مجموعه ای از بعضی فیلتر های شگفت انگیز که درVSCO Cam  می توانید آن را دریافت کنید، شده است. حسن فیلترهای VSCO در اندازه گیری دقیق از اثرات هنری می باشد که به شما کمک می کند که یک منظره را درست همان مقداری که برای لمس یک عکس نیاز دارید، دریافت کنید و همچنین از ویرایش بیش از حد تصویرتان جلوگیری می کند.

.

MX Player: ویدیو پلیر

MX Player: ویدیو پلیر  MX Player حدود چند سالی است که به عنوان بهترین ویدیو پلیر باقی مانده و ما همچنان از آن استفاده می کنیم. رابط کاربری اش سفارشی است به این صورت که با کشیدن به سمت راست و چپ می توانید به جلو و عقب بروید، با بالا و پایین کشیدن می توانید صدا را تنظیم کنید، و با بالا و پایین کشیدن متمایل به سمت چپ می توانید روشنایی را میزان کنید.

MX Player حدود چند سالی است که به عنوان بهترین ویدیو پلیر باقی مانده و ما همچنان از آن استفاده می کنیم. رابط کاربری اش سفارشی است به این صورت که با کشیدن به سمت راست و چپ می توانید به جلو و عقب بروید، با بالا و پایین کشیدن می توانید صدا را تنظیم کنید، و با بالا و پایین کشیدن متمایل به سمت چپ می توانید روشنایی را میزان کنید.

.

Oyster: فروشگاه کتاب الکترونیکی

Oyster: فروشگاه کتاب الکترونیکی  Oyster درست مانند اسپاتیفای یک خدماتی است که به راحتی آب خوردن می توانید با اشتراک ماهانه ۱۰ دلار، کتاب مورد نیاز خود را دریافت کنید. با بیش از یک میلیون کتاب یک منبع توصیه شده ی پر بار می باشد که عناوین و نویسندگان را برای بررسی کردن، نشان می دهد واز ویژگی های اجتماعی آن این است که شما می توانید با کسانی که علایقشان مانند شماست ارتباط برقرار کنید. این سرویس از اضافه کردن کتاب های جدید در هر هفته وعده می دهد، علاوه بر این پر فروش ترین های نیویورک تایمز و انتخاب های خاص از عنوان های مورد تایید اپرا (Oprah) را دارد.

Oyster درست مانند اسپاتیفای یک خدماتی است که به راحتی آب خوردن می توانید با اشتراک ماهانه ۱۰ دلار، کتاب مورد نیاز خود را دریافت کنید. با بیش از یک میلیون کتاب یک منبع توصیه شده ی پر بار می باشد که عناوین و نویسندگان را برای بررسی کردن، نشان می دهد واز ویژگی های اجتماعی آن این است که شما می توانید با کسانی که علایقشان مانند شماست ارتباط برقرار کنید. این سرویس از اضافه کردن کتاب های جدید در هر هفته وعده می دهد، علاوه بر این پر فروش ترین های نیویورک تایمز و انتخاب های خاص از عنوان های مورد تایید اپرا (Oprah) را دارد.

.

Pocket: بعدا این را بخوانید

Pocket: بعدا این را بخوانید  در حالی که بیشتر و بیشتر مرورگرها قابلیت بعدا خواندن را به صورت مستقیم در تنظیمات خود دارند، Pocket تنها سرویسی است که در بسیاری از پلت فرم ها در دسترس باقی مانده و به خوبی با دستگاه های مختلف همگام شده است.

در حالی که بیشتر و بیشتر مرورگرها قابلیت بعدا خواندن را به صورت مستقیم در تنظیمات خود دارند، Pocket تنها سرویسی است که در بسیاری از پلت فرم ها در دسترس باقی مانده و به خوبی با دستگاه های مختلف همگام شده است.

.

Spotify: همه ی موزیک ها در هر جا

Spotify: همه ی موزیک ها در هر جا  اسپاتیفای نیاز به کمی معرفی دارد. با پرداخت ۱۰ دلار، این سرویس اشتراک موزیک به شما امکان گوش دادن به بیش از ۲۰ میلیون آهنگ نامحدود و رایگان را می دهد و مدلی است که جایگزین خرید یک آلبوم که فعلا وجود دارد، می شود. شما همچنین اسپاتیفای را می توانید به صورت رایگان که هیچ اشتراکی پرداخت نمی شود داشته باشید، اما در آن صورت تبلیغات را معرفی می کند و محدودیت دارد.

اسپاتیفای نیاز به معرفی کمتری دارد. با پرداخت ۱۰ دلار، این سرویس اشتراک موزیک به شما امکان گوش دادن به بیش از ۲۰ میلیون آهنگ نامحدود و رایگان را می دهد و مدلی است که جایگزین خرید یک آلبوم که فعلا وجود دارد، می شود. شما همچنین اسپاتیفای را می توانید به صورت رایگان که هیچ اشتراکی پرداخت نمی شود داشته باشید، اما در آن صورت تبلیغات را معرفی می کند و محدودیت دارد.

.

Yahoo News Digest: برای معتادان اخبار

Yahoo News Digest: برای معتادان اخبار  یاهوی جدید تحت Marissa Mayer یک ترکیب جالب از یک فناوری و یک شرکت رسانه است و برنامه ی خلاصه ی اخبار یاهو (Yahoo News Digest) یک تصویر روشنی از مسیری که یاهو می رود، می باشد. برنامه واضح است و توسط ویراستاران انسان به صورت خلاصه ای از اخبار صبح و عصر از مهم ترین اخبار از سراسر جهان ارائه می گردد. ما تمایل به داشتن ۱۰ تکه خبر از هر خلاصه ای هستیم. شما می توانید به سرعت بین موضوعاتی که به دنبالش هستید بچرخید و یک مضمون کلی از اخباری که بقیه زمان زیادی را برای خلاصه کردن آن صرف کرده اند را دریافت کنید.

یاهوی جدید تحت Marissa Mayer یک ترکیب جالب از یک فناوری و یک شرکت رسانه است و برنامه ی خلاصه ی اخبار یاهو (Yahoo News Digest) یک تصویر روشنی از مسیری که یاهو می رود، می باشد. برنامه واضح است و توسط ویراستاران انسان به صورت خلاصه ای از اخبار صبح و عصر از مهم ترین اخبار از سراسر جهان ارائه می گردد. ما تمایل به داشتن ۱۰ تکه خبر از هر خلاصه ای هستیم. شما می توانید به سرعت بین موضوعاتی که به دنبالش هستید بچرخید و یک مضمون کلی از اخباری که بقیه زمان زیادی را برای خلاصه کردن آن صرف کرده اند را دریافت کنید.

.

Feedly: خبر خوان قوی

Feedly: خبر خوان قوی  اگر شما کسی هستید که اخبار را به عنوان یک شغل و یا سرگرمی جدی می خوانید، هیچ راهی بهتر از پهلو به پهلو ماندن در کنار یک خواننده تمام عیار اخبار نمی باشد. بعد از کنار کشیدن ناجور گوگل ریدر(Google Reader)، فیدلی (Feedly) به عنوان جایگزین شماره یک با بروزرسانی منظم، رابط کاربری راحت، و حتی ارائه ی بالاتر از قابلیت ها، ظاهر شد.

اگر شما کسی هستید که اخبار را به عنوان یک شغل و یا سرگرمی جدی می خوانید، هیچ راهی بهتر از پهلو به پهلو ماندن در کنار یک خواننده تمام عیار اخبار نمی باشد. بعد از کنار کشیدن ناجور گوگل ریدر(Google Reader)، فیدلی (Feedly) به عنوان جایگزین شماره یک با بروزرسانی منظم، رابط کاربری راحت، و حتی ارائه ی بالاتر از قابلیت ها، ظاهر شد.

.

ESPN: لحظه به لحظه با ورزش

ESPN: لحظه به لحظه با ورزش  ESPN برنامه ای است که برای اندروید دوباره طراحی شد و قابلیت هایی از جمله سبک ساده و کاربر پسند دارد و به شما امکان مطلع ماندن از آخرین اخبار مرتبط با تیم ورزشی مورد علاقه تان را می دهد. فقط همین نیست. شما می توانید با بروز رسانی دقیقه ای امتیازات بازی ها را دریافت می کنید و همچنین بخش خبرها با تعداد زیادی ویدئو همراه می باشد. تمرکز  برنامه ی جدید ESPN بر روی لیگ های زیر است:  MLB، NFL، college football، NBA، college basketball، MLS، Cricket و ...

ESPN برنامه ای است که برای اندروید دوباره طراحی شد و قابلیت هایی از جمله سبک ساده و کاربر پسند دارد و به شما امکان مطلع ماندن از آخرین اخبار مرتبط با تیم ورزشی مورد علاقه تان را می دهد. فقط همین نیست. شما می توانید با بروز رسانی دقیقه ای امتیازات بازی ها را دریافت می کنید و همچنین بخش خبرها با تعداد زیادی ویدئو همراه می باشد. تمرکز  برنامه ی جدید ESPN بر روی لیگ های زیر است:  MLB، NFL، college football، NBA، college basketball، MLS، Cricket و …

.

Duolingo: یادگیری زبان جدید

Duolingo: یادگیری زبان جدید  Duolingo تحول کوچکی در فراگیری زبان روی دستگاه های موبایل به ارمغان آورد. روش ساده ی تکرار کردن، شما را با هر چهار مهارت خواند، نوشتن، صحبت کردن و گوش کردن آشنا می کند. این برنامه در حال حاضر امکان یادگیری اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، پرتغالی، ایتالیایی، هلندی، ایرلندی، دانمارکی، سوئدی و انگلیسی را می دهد. ما به دنبال روش ساده و مشابه برای یادگیری زبان های آسیایی هستیم.

Duolingo تحول کوچکی در فراگیری زبان روی دستگاه های موبایل به ارمغان آورد. روش ساده ی تکرار کردن، شما را با هر چهار مهارت خواند، نوشتن، صحبت کردن و گوش کردن آشنا می کند. این برنامه در حال حاضر امکان یادگیری اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، پرتغالی، ایتالیایی، هلندی، ایرلندی، دانمارکی، سوئدی و انگلیسی را می دهد. ما به دنبال روش ساده و مشابه برای یادگیری زبان های آسیایی هستیم.

.

Yahoo Finance/MSN Money: دنبال کردن سهام

بازار سهام یک مکان پر استرس و پر جنب وجوش برای مشاهده و دنبال کردن می باشد، اما برای آن دسته از کسانی که می خواهند نمونه کارها را مدام دنبال کنند ما دو برنامه که بهترین استفاده را دارد، یافته ایم: Yahoo Finance و MSN Money.

هر دو برنامه رابط کاربری غنی به همراه تمام معیارهای کلیدی برای شرکت ها، نمودار سرعت بارگذاری و اخبار مرتبط و مفید ارائه می دهند.

.

Houzz: برای طراحی و نوسازی خانه

Houzz: برای طراحی و نوسازی خانه  Houzz یک مرکز بزرگ برای ایده هایی به منظور طراحی و بازسازی خانه به همراه هزاران تصویر می باشد که به شما کمک می کند آنچه را که می خواهید پیاده سازی کنید و قبل از تغییر و انجام اشتباهات زیاد، تجسم نمایید. با یک گزارش عالی در قالب یک خبرنامه ی هفتگی به مکانی تبدیل شده که زمانی که می خواهید چیزی را تغییر دهید و ذهنتان حسابی درگیر آن شده به شما کمک می کند و تصویری از ان تغییرات را به شما نشان می دهد.

Houzz یک مرکز بزرگ برای ایده هایی به منظور طراحی و بازسازی خانه به همراه هزاران تصویر می باشد که به شما کمک می کند آنچه را که می خواهید پیاده سازی کنید و قبل از تغییر و انجام اشتباهات زیاد، تجسم نمایید. با یک گزارش عالی در قالب یک خبرنامه ی هفتگی به مکانی تبدیل شده که زمانی که می خواهید چیزی را تغییر دهید و ذهنتان حسابی درگیر آن شده به شما کمک می کند و تصویری از ان تغییرات را به شما نشان می دهد.

.

Moves: گام هایتان را دنبال کنید

Moves: گام هایتان را دنبال کنید.  Moves یک برنامه ی دنبال کردن جابه جایی با یک رابط کاربری ساده می باشد، اما مهم تر از همه این است که نیازی نیست دائما با آن دست و پنجه نرم کنید. هنگامی که کار با آن را شروع می کنید این برنامه فعالیت هایی مانند قدم زدن، رانندگی کردن، دوچرخه سواری کردن، دویدن را در پس زمینه ی گوشی دنبال می کند و فعالیت های روزانه ی شما را روی نقشه به تصویر می کشد. این که برنامه توسط فیس بوک نوشته شده گواهی بر این واقعیت است که تجربه ی خوب و واضحی را داشته باشید.

Moves یک برنامه ی دنبال کردن جابه جایی با یک رابط کاربری ساده می باشد، اما مهم تر از همه این است که نیازی نیست دائما با آن دست و پنجه نرم کنید. هنگامی که کار با آن را شروع می کنید این برنامه فعالیت هایی مانند قدم زدن، رانندگی کردن، دوچرخه سواری کردن، دویدن را در پس زمینه ی گوشی دنبال می کند و فعالیت های روزانه ی شما را روی نقشه به تصویر می کشد. این که برنامه توسط فیس بوک نوشته شده گواهی بر این واقعیت است که تجربه ی خوب و واضحی را داشته باشید.

.

Mint Personal Finance: خرج و مخارج خود را پیگیری کنید

Mint Personal Finance: خرج و مخارج خود را پیگیری کنید.  Mint برنامه ی مورد علاقه ی ما برای پیگیری مخارج می باشد که کمک می کند دارایی خود را بهتر مدیریت کنید، و کلید ثروت و حتی گاهی رفاه هم همین است. این برنامه همه ی حساب های شخصی و سرمایه گذاری های شما را در یک جا جمع می کند تا شما بتوانید خرجتان را پیگیری کنید، بودجه ایجاد کنید، قبوض را دریافت کنید و بیشتر صرفه جویی کنید. هم چنین می توانید به صورت رایگان امتیاز اعتباری خود را چک کنید.

Mint برنامه ی مورد علاقه ی ما برای پیگیری مخارج می باشد که کمک می کند دارایی خود را بهتر مدیریت کنید، و کلید ثروت و حتی گاهی رفاه هم همین است. این برنامه همه ی حساب های شخصی و سرمایه گذاری های شما را در یک جا جمع می کند تا شما بتوانید خرجتان را پیگیری کنید، بودجه ایجاد کنید، قبوض را دریافت کنید و بیشتر صرفه جویی کنید. هم چنین می توانید به صورت رایگان امتیاز اعتباری خود را چک کنید.

.

500 px/فلیکر (Flicker): انجمن عکاسی

اگر به دنبال یک محل برای به اشتراک گذاشتن عکس ها، دیدن تصاویر دیگر و شرکت در یک انجمن عکس برای ارتقای عکاسیتان هستید، 500 px و Flickr دو مکان جالب برای دیدن هستند. هر دوی آنها برنامه ی مدرن و جدید با سبک دیدنی عالی دارند و هر دو خیلی خوب روی اندروید اجرا می شوند.

.

Dropbox/Google Drive: فضای ذخیره ی ابری

ما امیدواریم در سال ۲۰۱۵ دستگاه های بیشتری با حداقل حافظه ی داخلی ۳۲ گیگا بایت داشته باشیم، اما به دور از واقعیت امروزه است و همین نیاز به یک فضای ذخیره ی ابری را وخیم می کند. خوشبختانه خدمات عالی و زیادی برای ارائه ی گیگابایتی از فضای ذخیره سازی در شکل یک سرور دور، وجود دارد. دراپ باکس و گوگل درایو از محبوب ترین و بهترین برنامه ها هستند که روی اندروید، آیفون و ویندوز کار می کنند، به طوری که شما می توانید همیشه به فایل های مهم در هر جا دسترسی داشته باشید.

.

IMDb: شب فیلم

IMDb: شب فیلم  IMDb یکی از بزرگترین بانک اطلاعاتی فیلم در جهان است و از این رو برای علاقه مندان به فیلم یک ابزار حیاتی به حساب می آید. وجود گزینه هایی چون تریلر فیلم، تبدیل، بازنگری و همه ی متعلقات مربوط به فیلم و سینما در این برنامه ی رایگان، آن را به بهترین محل در این زمینه تبدیل می کند.

IMDb یکی از بزرگترین بانک اطلاعاتی فیلم در جهان است و از این رو برای علاقه مندان به فیلم یک ابزار حیاتی به حساب می آید. وجود گزینه هایی چون تریلر فیلم، تبدیل، بازنگری و همه ی متعلقات مربوط به فیلم و سینما در این برنامه ی رایگان، آن را به بهترین محل در این زمینه تبدیل می کند.

.

Yelp: رستوران ها، مکان ها و غیره که توصیه می شوند

Yelp: رستوران ها، مکان ها و غیره که توصیه می شوند  Yelp هم از دیگر سرویس هایی است که به لطف بررسی عالی از سوی کاربرانش رشد کرده است. این برنامه نه تنها در ایالت متحده بلکه در تمام سرزمین های انگلیسی زبان به شما کمک خواهد کرد تا در مورد یک رستوران و یا باشگاه و غیره انتخاب خوبی داشته باشید.

Yelp هم از دیگر سرویس هایی است که به لطف بررسی عالی از سوی کاربرانش رشد کرده است. این برنامه نه تنها در ایالت متحده بلکه در تمام سرزمین های انگلیسی زبان به شما کمک خواهد کرد تا در مورد یک رستوران و یا باشگاه و غیره انتخاب خوبی داشته باشید.

.

Yummly: پخت و پز و دستورالعمل ها

Yummly: پخت و پز و دستورالعمل ها  Yummly یکی از برنامه های مورد علاقه در زمینه ی پخت و پز است که با اینکه برنامه های زیادی در این زمینه وجود دارد ما این برنامه را به دلیل فیلتر عالی ای که دارد و اینکه امکان کشف غذاهای با سبک های مختلف و همچنین غذاهای آسان را می دهد، تایید می کنیم.

Yummly یکی از برنامه های مورد علاقه در زمینه ی پخت و پز است که با اینکه برنامه های زیادی در این زمینه وجود دارد ما این برنامه را به دلیل فیلتر عالی ای که دارد و اینکه امکان کشف غذاهای با سبک های مختلف و همچنین غذاهای آسان را می دهد، تایید می کنیم.

.

Runkeeper/7-minute Workout: متناسب بمانید

در نهایت با توجه به اینکه ما گوشی هایمان را همیشه به همراه داریم، استفاده از آنها برای سلامتی و انجام تمرین های ورزشی، واقعا مفید خواهد بود. ما بر این باوریم که برنامه ی تمام عیار باشگاهی در بین گجت ها جایی ندارد اما می توانیم از این برنامه برای تمرین های سبک ، یادآوری زمان دویدن و یا برای تمرین های معروف ۷ دقیقه ای در اداره برای انرژی گرفتن از آنها استفاده کنیم. در این موارد Runkeeper و7-minute Workout دو برنامه ی مفید هستند.

.

منبع: Phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    ممنون از سایت عالی شما تشکر تسمه نقاله parsconveyorbelt.com/

    پاسخ

    داداش اینجا ایرانه.لندن نیست

    پاسخ

    سلام.برنامه هاتون خوبه اما ظاهرا بیشترشون زبان پارسی نداره و یا بدرد ایرانی ها نمیخوره.مثلا نرم افزار int Personal Finance واحد پولش دلار هست.لطفا این جور موارد اصلاح بشه با تشکر

    پاسخ