;
coinex

رئیس بخش تحقیقات گوگل ایکس، کریس اونیل، به سمت رییس اجرایی جدید اورنوت منصوب شد

فیل لیبین (Phil Libin)، یکی از موسسان و رئیس کمپانی اورنوت (Evernote) - که یک شرکت خدمات نرم افزاری آمریکایی است – در روز سه شنبه اعلام کرد که شرکت در نظر دارد که برای سِمتِ رییس اجرایی خود، کریس اونیل (Chris O’Neil) را به خدمت بگیرد. کریس رئیس بخش تحقیقات گوگل ایکس می باشد.

فیل لیبین (Phil Libin)، یکی از موسسان و رئیس کمپانی اورنوت (Evernote) – که یک شرکت خدمات نرم افزاری آمریکایی است – در روز سه شنبه اعلام کرد که شرکت در نظر دارد که برای سِمتِ رییس اجرایی خود، کریس اونیل (Chris O’Neil) را به خدمت بگیرد. کریس رئیس بخش تحقیقات گوگل ایکس می باشد.

لیبین تا قبل از اینکه این موضوع را اعلام کند این سمت را نیز خودش به عهده داشت. او در یک پست وبلاگی اذعان داشت که می خواهد این سمت را کنار گذاشته و علاقه ای به جایگاهِ رییس اجرایی شرکت ندارد.

لیبین در ادامه و در همان پست وبلاگی اذعان داشت: “امروز اورنوت 150 میلیون کاربر از سرتاسر نقاط کره زمین در اختیار دارد، هر کدام از این افراد برای یافتنِ راهی متفاوت برای پاسخگویی به نیازهایشان، دستانشان را بلند کرده اند. این نیاز ها حجیم و سنگین می باشند و پتانسیل اورنوت نیز بسیار عظیم است. ما تا بدین جا این پتانسیل را اثبات کرده ایم و در حال حاضر نیز، باید این امر را به غایت خود برسانیم.”

او در ادامه اضافه کرد: “ما برای ساختنِ چنین شرکتی به دنبالِ یک رییس اجرایی کامل بودیم تا از این طریق بتوانیم تیم را سازماندهی کرده و همچنین روحیه ای وصف ناشدنی به آن ها ارائه دهیم، تیمی که می تواند از هزاران نفر از افرادی که بسیار با استعداد هستند تشکیل شده و باید در این سطح رهبری گردد. ما توانستیم این فرد را بیابیم و چنین ویژگی هایی را در شخصیت کریس یافتیم.”

کریس اونیل در حالی به اورنوت ملحق شد که سابقه ای مدیریتی به مدت 10 سال در گوگل داشت. در گذشته های نه چندان دور او رهبری گوگل در کانادا را نیز به عهده داشت، جایی که دیگر تمام مسئولیت ها و عملکردهای شرکت را عهده دار بود.

در حال حاضر، اورنوت – که بر طبق گزارشات، ارزش آن را 1 میلیارد دلار تخمین می زنند – یکی از محبوب ترین برنامه های یادداشت برداری و کارِ گروهی می باشد، همان طور که لیبین به آن اشاره کرد بیش از 150 میلیون کاربر در سرتاسر جهان داشته و بیشتر از 20 هزار شرکت نیز از نسخه تجاری و کامل ترِ آن استفاده می کنند.

.

منبع: firstpost


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر