coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ایکس پریا اس 60 و اس 70 به زودی خواهند آمد

از دو گوشی سطح بالا ایکس پریا اس 60 و اس 70 قبل از کنفرانس IFA پرده برداری خواهد شد.

تنها چند هفته بعد از اعلام سونی مبنی بر این که ایکس پریا Z5 در سپتامبر روانه ی بازار خواهد شد، شایعات زیادی مبنی بر اینکه سونی در حوالی همان تاریخ گوشی های هوشمند اندروید سطح بالای دیگری را عرضه خواهد کرد به گوش می رسد.

طبق گزارشات رسیده از آلمان، دو گوشی سطح بالا ایکس پریا اس 60 (Xperia S60) و ایکس پریا اس 70 (Xperia S70) هستند و از این دو گوشی قبل از کنفرانس IFA پرده برداری خواهد شد. گزارش همچنین به این موضوع اشاره می کند که به گفته ی برخی از فروشندگان اروپایی این گوشی ها می توانند در اواسط ماه آگوست در دسترس عموم قرار گیرند، احتمالاً در حوالی 18 آگوست این اتفاق خواهد افتاد.

در مورد مشخصات این دو گوشی اطلاعات زیادی وجود ندارد، اما انتظار می رود که هر دو گوشی داری حافظه داخلی 32 گیگابایت باشند و برای گوشی اس 60 رنگ های سفید، مشکی، زرد و برای گوشی اس 7 رنگ های سفید، مشکی، طلایی و سبز موجود خواهند بود.

از لحاظ قیمتی، هر دو گوشی انتظار می رود که قیمتی بیشر از Z3 و Z4 داشته باشند. گفته می شود که قیمت اس 70 حدود 850 تا 920 دلار خواهد بود. هر چند که هیچ کدام از این خبر ها هنوز به طور رسمی اعلام نشده است و در حد شایعه هستند.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر