;
coinex

آپدیت یوتیوب توانایی تماشای فیلم به صورت 3 بعدی را اضافه خواهد کرد

یوتیوب در حال انجام تغییرات عمده بر روی برنامه اش می باشد و از سال بعد شما می توانید ویدیو های سه بعدی را در یوتیوب ببینید.

یوتیوب در حال انجام تغییرات عمده بر روی برنامه اش می باشد و از سال بعد شما می توانید ویدیو های سه بعدی را در یوتیوب ببینید.

مدیر عامل شرکت یوتیوب Susan Wojciki در سخنرانی که روز گذشته در VidCon انجام داد راجع به این ویژگی های جدید صحبت کرد. VidCon یک کنفرانس است که افراد اصلی در صنعت فیلم سازی در آن حضور داشتند.

یوتیوب در میانه راه یک آپدیت است که به کاربران اندروید اجازه می دهد که یک فیلم را به صورت تمام صفحه در حالت عمودی تماشا کنند. آن همچنین ابزاری را برای کمک کردن به کسانی که فیلم را بر روی سایت آپلود می کنند فراهم می آورد تا بتوانند محصول نهایی بهتری خلق کنند. این ویژگی ها شامل بهره گرفتن از امکاناتی از قبیل، تر و تمیز کردن و ویرایش یک ویدیو، آسان تر نمودن اضافه کردن موسیقی متن و استفاده از فیلتر ها است.

یوتیوب نه تنها با فراز و نشیب هایش در حال رشد می باشد بلکه در حال ایجاد یک سطح جدیدی از شهرت برای وبلاگ نویسان ویدویی است. مخاطبان موبایلی یوتیوب در سه ماهه ی دوم امسال نسبت به همین زمان در سال گذشته، دو برابر شده است. با توجه به گفته Wojciki، نیمی از دنبال کنندگان یوتیوب حساب های کاربری موبایل نیز داشته و این برنامه ی در حال ارتقا با دست یافتن به افراد بین بازه سنی 18 تا 49 سال می تواند هر تلویزیون کابلی را شکست دهد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر