;
coinex

معرفی برنامه جدید لاین لایت

شرکت ژاپنی لاین یک برنامه ی جدید اندروید را به اسم لاین لایت (Line lite) معرفی کرد که حجم آن حدود 1 مگا بایت است

لاین یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین های سرویس های پیام رسان در سرتاسر دنیا و همچنین کشور ما می باشد.

شرکت ژاپنی لاین یک برنامه ی جدید اندروید را به اسم لاین لایت (Line lite) معرفی کرد که حجم آن حدود 1 مگا بایت بوده و برای قرار گرفتن در فروشگاه ها هدف گزاری شده است. در حالی که این برنامه نسخه ی سبک از برنامه ی لاین می باشد اما هنوز ویژگی های مهمی از آن را در خود دارد.

برنامه ی لاین ماهانه حدوداً 250 میلیون کاربر فعال دارد و حدود نصف این کاربران در ژاپن، تایلند و تایوان هستند. برنامه ی جدید در 11 کشور عرضه خواهد شد از جمله الجزایر، کامبوج، کلمبیا، مصر، هند، مکزیک، پاکستان، فیلیپین، عربستان، کره و ویتنام.

این برنامه بیشتر برای گوشی های هوشمند مدل پایین تر ارائه خواهد شد که همان ویژگی های گروه های اجتماعی، استیکر ها و اشتراک گذاری عکس ها را در بر خواهد داشت. هر چند که تماس های صوتی و ویدیویی و تایم لاین آن حذف شده است.

شرکت در یک جمله گفت که برنامه دارد تا ویژگی های دیگری را در آینده به آن اضافه کند. به گفته ی شرکت: “هدف اصلی لاین لایت بالا بردن تجربه ی کاربر و کاهش وابستگی ها به زیر ساخت های شبکه ای و موجودیت گوشی های سطح بالا خواهد بود”. در واقع این برنامه بیشتر برای کشور ها و مکان هایی است که سرعت اینترنت آن پایین (از جمله کشور خودمان) بوده و یا برای گوشی هایی که سخت افزار پایین تری دارند، ساخته شده است.

شرکت این وعده را داده است که رضایت کاربران از برنامه ی لاین بیشتر و بیشتر خواهد شد. همچنین چندی پیش فیسبوک نیز نسخه ی سبک شده ی نرم افزارش را راهی بازار کرد.

شرکت هنوز برنامه ای برای ساخت نسخه ی iOS این اپلیکیشن ندارد.

.

منبع: firstpost


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر