coinex
راهنمای خرید تکراتو

مایکروسافت با اینتل برای از بین ببردن اشکال باتری در ویندوز 10 همکاری می کنند

راه اندازی ویندوز 10 می تواند با یک سری اشکال همراه باشد که بعد از اجرای عمومی با توجه به گزارشات می توان آنها را کاهش داد.

راه اندازی ویندوز 10 می تواند با یک سری اشکال همراه باشد که بعد از اجرای عمومی با توجه به گزارشات می توان آنها را کاهش داد.

برای اولین بار توسط World PC گزارش شد که اینتل بیان کرده است که با مایکروسافت برای تعمیر مشکلاتی که عامل بالقوه ازبین رفتن عمر باتری هستند، پیش از راه اندازی سیستم عامل جدید، در 29 ژانویه، مشارکت می کند و برای بر طرف کردن این مشکل به سختی مشغول به کار هستند.

در بیانیه ای از اینتل داریم: “در حالی که ما در حال کار بر روی بهینه سازی هایی فنی هستیم، مشاهده کردیم که اشکلات بسیار جزئی برای عمر باتری وجود دارد اما این آخرین حد اشکالات است که در همین تعداد، یعنی حدودا کمتر از 10 درصد دیده ایم. آگاه باشید که ما انتظار داریم عمر باتری در سیستم های ویندوز 10 تقریبا مشابه سیستم های ویندوز 8.1 باشد البته تا زمانی که درایور نهایی ویندوز 10 به روز شده و منتشر شود “

اشکالات در روز اول از راه اندازی هر نسخه جدید سیستم عاملی چیز جدیدی نیست و همیشه با آن مواجهیم پس طبیعی است سیستم عاملی در سطح ویندوز 10 قطعا اشکالات زیادی به همراه خواهد داشت اما انتظار می رود که به مرور زمان و با گزارش این اشکالات توسط کاربران، در صدد رفع آن بر آید.

کورتانا هم باعث تخلیه باتری می شود.

اگر بخواهیم در مورد موضوع عمر باتری دقیق شویم، باید اشاره کنیم که سازندگان خاص کامپیوتر به طور غیر منتظره ای هشدار دادند که روشن کردن کورتانا اثر مضری بر عمر باتری دارد و “هی کورتانا” به معنی افزایش در حدود استفاده از پردازنده است، زیرا با این فراخوانی تقریبا تمام سی پی یو را در اختیار خواهید گرفت.

.

منبع: economictimes


عصرتکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر