;
coinex

موتورولا موتو جی در 29 جولای عرضه خواهد شد

 موتو جی سال 2015 با پردازنده ی Snapdragon 410 چهار هسته ای بقدرت پردازش 1.4 گیگاهرتز خواهد آمد

چند روز قبل موتورولا دعوتنامه ای را برای رویداد 28 جولای ارسال کرد.

طبق گزارش منتشر شده توسط MoblieSyrup عکس های جدیدی از موتو جی به بیرون درز کرده است. در گزارش آمده است که گوشی بهبود های شاخصی نسبت به مدل سال پیش دارد. موتو جی سال 2015 پردازنده ی Snapdragon 410 چهار هسته ای با قدرت پردازش 1.4 گیگاهرتز دارد، همچنین 13 مگاپیکسل کیفیت دوربین عقب آن است که دو فلش ال ای دی هم در آن کار شده است. دوربین جلوی آن هم 5 مگاپیکسل می باشد و باتری آن 2470 میلی آمپر ساعت است. موتو  G جدید ضد آب می باشد که اجازه می دهد که بدون آسیب دیدگی، در معرض باران یا رطوبت قرار بگیرد. این گوشی همچنین انتظار می رود که صفحه ی 5 اینچی و 1 گیگابایت رم داشته باشد.

مطابق با واردات سایت ردیابی حمل و نقل Zauba، محموله های موتورولا به حمل و نقل هوایی Chennai رسیده است و تعداد آنها طبق گزارش ها به کمی پایین تر از 50 هزار واحد می رسد. در این محموله ترکیبی از گوشی هایی با حافظه های داخلی 8 و 16 گیگابایت وجود دارد که رم آن ها نیز 1 و 2 گیگابایت می باشد. قیمت خرده فروشی در سوابق حمل و نقل دریایی برای گوشی های 1 گیکابایت رم 9582 روپیه (حدوداً 150 دلار) و برای گوشی های 2 گیگابایت رم 10359 روپیه (حدوداً 160 دلار) خواهد بود.

موتورولا دعوتنامه را برای برگزاری مراسم اش در 28 جولای ارسال کرده است. انتظار می رود که شرکت از نسل سوم موتو جی و موتو ایکس خود پرده برداری کند. این رویداد در دهلی، لندن، نیو یورک و سانفرانسیسکو برگزار خواهد شد. این رویداد ابتدا در دهلی برگزار می شود و به دنبال آن در سائوپولو، نیویورک و لندن برگزار خواهد شد.

متن دعوتنامه ی شرکت در هند به این شکل است: ” یک دوست خوب چترش را در باران به شما می دهد، اما بهترین دوست در باران با شما خواهد رقصید”.

.

منبع: firstpost


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر