coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

آیا گوشی جیمز باند سونی اکسپریا Z5 خواهد بود؟

یکی از مزیت های شرکت های چند رسانه ای با هر دو سرویس استودیو ی فیلم و یک بخش تلفن همراه این است که شما می توانید با استفاده یکی از آنها، دیگری را ارتقا دهید.

یکی از مزیت های شرکت های چند رسانه ای با هر دو سرویس استودیو ی فیلم و یک بخش تلفن همراه این است که شما می توانید با استفاده یکی از آنها، دیگری را ارتقا دهید.

راهنمای خرید تکراتو

تصاویر لو رفته از چین نشان می دهد که سونی اکسپریا Z5 که درآینده خواهد آمد “برای جیمز باند ساخته شده است.” به عبارت دیگر پرچمدار بعدی شرکت سونی در فیلم Spectre نقشی پر رنگ داشته و انتشارش نیز در همزمان با آن خواهد بود.

به این معنی است که این گوشی در اواخر اکتبر و یا اوایل نوامبر خواهد رسید و زمان آن به این بستگی دارد که شما کجای دنیا هستید، با توجه به تصاویر تاری که از“Z” که بخشی از “Z5 ” است نشان می دهد که شاید استراتژی نامگذاری سونی گریز طولانی مدت داشته باشد.

تصاویر درز شده ممکن است توسط هواداران بی حوصله باند در فتوشاپ به تمسخر گرفته شود اما این زمان بندی و استراتژی از آنها قابل درک می باشد. بنا بر این ما حس می کنیم آنها گزارش با ارزشی داده اند و البته اینها تنها شایعات مربوط به اکسپریا که آخر هفته لو رفته، نیست.

پروفایل های عامل کاربری که بر روی سایت سونی دیده شده، نشان می دهد که امسال سونی دو پرچمدار روانه بازار خواهد کرد – که به طور بالقوه می توان به Z5 و Z5 Compact اشاره کرد – اما این گفته شده که این گوشی ها نیز دارای سی پی یو اسنپدراگون 810 ازمدلهای موجود و صفحه نمایشی بارزولوشن مشابه هستند.

آیا سونی بااعمال چنین بروزرسانی توسعه یافته ای برای گوشی های پرچمدار خود به دنبال دردسر است؟ یا اینکه تنها می خواهد گوشی پرچمدار جدیدش را با فیلم جیمز باند پیوند بزند؟ باید منتظر بمانیم و ببینیم که سونی چگونه این کار را پیش خواهد برد.

.

منبع: techradar


راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر