;
coinex

ابزارهای جانبی جدید برای بازیکنان بازی های اول شخص اکشن در پلی استیشن 4

 ابزارهای جانبی جدید برای بازیکنان بازی های سبک اول شخص اکشن در Play Station4

Xbox One تنها کنسولی نبود که امسال از ماوس و کیبورد برای راحتی بازیکنان پشتیبانی کرد، بلکه اخیرا کمپانی HORI از یک مجموعه ماوس و کیبورد برای کاربران پلی استیشن 4 پرده برداری کرد که می تواند تجربه ی فوق العاده ای برای آنان که به بازی های اول-شخص اکشن – مثل Destiny – علاقه مندند، باشد.

کیبورد این مجموعه ی جدید از تعداد کمی دکمه به منظور شبیه سازی دکمه های WSAD کیبورد برای بازی خورها و استفاده دو دست همراه با ماوس همانند کاربران کلاسیک PC، بهره می برد.

در طراحی این مجموعه همواره این مدنظر بوده که هر دکمه با توجه به عادت های کاربر قابل برنامه ریزی مجدد باشد که این از تعبیه ی چند دکمه بر روی ماوس کاملا هویداست.

ماوس به برد مشترک متصل شده و سپس این برد به به صورت بیسیم مستقیما به PS4 وصل می شود. بدیهی است که برای استفاده از این مجموعه باید آن را روی یک سطح (میز، پا و …) قرار دهید تا باعث کاهش راحتی و انعطاف در یک سیستم بازی در اتاق پذیرایی شما نشود، اما اگر شما می توانید با آن کنار بیایید این مجموعه می تواند به طور قابل توجهی دقت شما را در بازی های اکشن آنلاین بهبود بخشد.

ماوس به برد مشترک متصل شده و سپس این برد به به صورت بیسیم مستقیما به PS4 وصل می شود. بدیهی است که برای استفاده از این مجموعه باید آن را روی یک سطح (میز، پا و ...) قرار دهید تا باعث کاهش راحتی و انعطاف در یک سیستم بازی در اتاق پذیرایی شما نشود، اما اگر شما می توانید با آن کنار بیایید این مجموعه می تواند به طور قابل توجهی دقت شما را در بازی های اکشن آنلاین بهبود بخشد.

مشکل عمده ی بازی در پلتفرم های مختلف کنسول و PC دو روش کنترل متفاوت است. در کنسول ها همواره استفاده از گیم پد مرسوم بوده در حالی که PC همواره متکی به کنترل نسبتا منعطف ماوس و کیبورد بوده است.

حرکات ریزی که با استفاده از ماوس می توان کنترل کرد باعث شده تا ماوس به عنوان یک وسیله با دقت بالا در بازی های اکشن اول شخص مورد استفاده قرار گیرد. این درحالی است که دکمه های آنالوگ موجود برروی گیم پدها نمی توانند با دقت مورد نیاز به هدف نزدیک شوند و به همین دلیل از انواع روش های هدف گیری خودکار برای این منظور استفاده می کنند. این هدف گیری خودکار باعث شده تا همه ی کسانی که از گیم پدهای آنالوگ یکسان استفاده می کنند برتری غیر عادلانه ای بر یکدیگر نداشته باشند.

زمان مشخص می کند که آیا طراحان بازی کنترل های ورودی مختلفی را بازی ها خواهند ساخت یا خیر، اما PS4 و Xbox One به زودی به ماوس و کیبورد مجهز خواهندشد که این امر طراحان بازی را ملزم به اندیشیدن راه چاره ای برای این منظور می کند.

این موس و کیبورد شرکت هوری که نام Tactical Assault Commander 4 را به خود گرفته است با قیمت 86 پوند (134 دلار) در آمازون پیش فروش می شود و مقرر شده که در 9 اکتبر عرضه شود.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر